{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Jolly Ball {{forumTopicSubject}}

Jeg købte i sommers en Jolly Ball. Jeg har hængt den i boksen og lagt den, smurt den ind i lidt honning, og så musli, men de slikker det bare af. Jeg har prøvet ved alle fire.
Jeg har set billeder hvor de leger rundt, og bider i den, og bare har det rigtig sjovt. Jeg tror den ville være god til min lille pony Lukas, da han kan kede sig lidt.
Nogle der ved hvad man kan gøre så de mere vil lege med den? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jolly Ball
  • #1   19. apr 2013 Der er vel ikke noget at gøre - Dine heste finder den nok ikke særlig spændende, og man kan jo ikke tvinge den til at lege med den smiley

  • #2   19. apr 2013 Hvis de ikke har interesse, hvorfor så arbejde mere i det? Jeg mener så er det for du ville synes det var sjovt og ikke for at aktivere hesten.

    Desuden vil jeg holde på at det er bedst at holde disse ting på folde eller lignende, da hesten har bedst af at "slappe af" når den er inde. Er tidligere blevet fortalt det er lige til at gøre hesten stresset at give den sådan noget i boksen, for så kan den ikke finde hvile, for den hele tiden lader sig forstyrre af alt mulig aktivitet.
    Giv dem en bold på folden, hvis du mener de keder sig. Hestene skal nok selv opsøge leg, hvis den "keder sig".


  • #3   19. apr 2013 Kan ikke se hvorfor du vil kæmpe så meget for at få dem til at lide den. De synes ikke den er sjov, længere er den jo ikke. smiley

    Så må du finde på noget andet til dem, hvis du synes det er vigtigt at aktivere dem. Man kan ikke tvinge en hest til den slags, og jeg kan desuden heller ikke se nogen grund til man skulle gøre det. smiley

    Nu ved jeg jo ikke hvorfor du mener den keder sig, men for mig at se er det vigtigt at finde ud af HVORFOR den keder sig, og så løse det problem. Står den for meget i boks, og kommer derfor til at kede sig? Har den ikke nok stråfoder? osv,


  • #4   19. apr 2013 Nu er det ikke fordi jeg har tænkt på at tvinge mine heste til det! :o)
    Nu er det ikke fordi jeg har brugt så meget energi på at få dem til at lege med dem. Den har bare lagt og samlet støv.
    Når der er +5 grader om natten bliver de ude, og får hø udenfor. Og når de går inde kommer de først ind klokken 7-9 tiden, afhænger hvornår der bliver mørkt.
    Jeg tror bare han keder sig fordi, han elsker at fjolle rundt og bide de andre osv. Og de andre de gider ham ikke altid, så derfor tænkte jeg han kunne bide i den i stedet for at bide i de andre. smiley


  • #5   19. apr 2013 Hmm, ellers kreativt med honning og musli smiley

  • #6   19. apr 2013 Min pony har også en. Den er komplet lige glad og gider slet ikke at lege med den!:-)

  • #7   19. apr 2013 Min 2 års hingst og hans fold kammerart har meget glæde af deres jolly ball.. De leger med den flere gange om dagen,

    Tror ikke du kan gøre så meget, enden forstår/gider de at lege med den eller også gør de bare ikke smiley


  • #8   19. apr 2013 Jeg tror jeg vil ligge den ud på folden, så kan det være de gider. smiley

Kommentér på:
Jolly Ball

Annonce