{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Opstaldning i storkøbenhavn til SU budget? {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg står lige nu og overvejer mulighederne for at beholde min pony og tage ham med herover til staden, hvor jeg studerer.

Jeg ved godt økonomien bliver pisse stram, men jeg har min kæreste til at give en hånd ved at vi bor sammen og på den måde kan holde det hele lidt billigere, end hvis jeg selv havde en lejlighed.
Jeg købte pony med min far, der døde for 5 år siden, så det vil betyde meget for mig at jeg kan beholde ham.

Joey er generelt ikke en dyr hest at holde, så det er opstaldningen der her vil være det største problem.

Hvorom alting er, leder jeg efter opstaldningsmuligheder indenfor storkøbenhavn (der rækker mit uddannelseskort til), der ligger under 1500 kr hvis det er med hø og halm, og under 1000 kr hvis det er uden.
Det jeg ligger vægt på er:
- Løsdrift eller lang foldtid
- hø ad libitum (eller mulighed for tilkøb af det)
- hvis boks: At morgenfodring er inkluderet samt udluk (også gerne aftenfodring + indluk nogen dage).

Jeg vil gerne give en hånd i stalden for at få "huslejen" ned, som udmugning, fodring morgen i weekender og de dage jeg møder sent og så videre.

Jeg er ligeglad med ridehus, men en ridebane ville være dejligt til træningsformål - dog ikke nødvendigt. At hesten har lang foldtid, hø og et godt sted at sove om natten er vigtigst.

I må gerne linke eller fortælle, hvis i kender gårde der måske kunne have en boks eller plads i løsdriften ledig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning i storkøbenhavn til SU budget?
  • #1   14. feb 2015 Det bliver svært når det er i København, det kan jeg lige så godt starte med at sige. Men ikke umuligt. Du skal bare ud at opsøge nogle mindre gårde.