{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

Fødselsdato og pas {{forumTopicSubject}}

Hej HG. smiley

Lige lidt nat undring her fra min side af. smiley

Jeg har idag, langt om længe, modtaget Laban's pas inde fra Segas (sælger har sendt papirene ind, så jeg aner intet om udfyldelse heraf).
Og selvfølgelig kigger man jo i det og jeg lægger mærke til, at fødselsdato er oplyst til 1/1-2012, det 1/1 er jo højest sandsynligt fordi man ikke kender den præcise dato, men det er mere 2012 jeg er interesseret i.
Jeg købte ham i december og blev oplyst at han var 3 (og ville blive 4 her i år), og skulle jo derfor være fra '11.
Men eftersom jeg ikke overhovedet ikke kender "reglerne" for Segas og deres fødselsdato-ting, bliver jeg nu helt i tvivl om, om han er fra '11 og det er oplyst til '12 pga manglende præcis dato, eller om han er fra '12... smiley
Sikkert er vildt dumt spørgsmål, men jeg bliver nu helt i tvivl her... smiley

Det er, for mig ihvertfald, ret vigtigt at have styr på, da jeg helst ikke vil på nakken af ham, før end han er fyldt 4. smiley
Planen var jo egentlig, at han skulle gøres ryttervant her til sommer og så tilrides næste år, eftersom han (af hvad jeg er oplyst) skulle blive 4 i år, men hvis han så egentlig kun bliver 3, så er det jo først næste år, at det er aktuelt. smiley

Så er der en der lige kan afklare for mig, om min basse er 2 eller 3 (går udenom DRF og tager udgangspunkt i, at han er fra føl-højsæsonen der i maj/juni)? smiley

Mvh dumme og forvirrede Ida.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødselsdato og pas
Kommentér på:
Fødselsdato og pas

Annonce