{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Hun tisser på staldgangen {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg rider en rigtig sød rideskolepony, desværre har jeg bare fået nogle problemer med at hun hver gang jeg skal strigle og sadle tisser hun på staldgangen.

Jeg tager hende selv ind, og hun står i boks i lidt mere end et kvarter så hun kan få tisset af. Hun står bare og spiser, og ligner en der ikke tænker på at tisse. Så når hun har stået det, strigler jeg hende inde i boksen - da hun ellers bare vil tisse på staldgangen når jeg tager hende ud - så hun får mere potentiel tissetid. Men hun tisser stadig ikke.

Så tager jeg hende ud for at ligge sadel på, da jeg føler det er lidt nemmere der ude. Så trækker hun mig ind i boksen igen (ikke hver gang), og jeg tænker "Fint, nu skal hun tisse." men krikken spiser bare videre.

Så tager jeg hende ud igen, og så tisser hun selvfølgelig ...

Jeg tror hun skal have mere tid før hun tisser, men det er ikke rigtigt en mulighed at køre der ud tidligere ( og det har heller ingen effekt) Så derfor søger jeg lidt råd til hvordan jeg kan forhindre dette.

Og lige et dumt spørgsmål her til sidst.
- Jeg kan vel godt sadle i boksen ikke ? Jeg er nemlig ikke van til at sadle i boks smiley

Mvh den små forvirrede Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun tisser på staldgangen
Kommentér på:
Hun tisser på staldgangen

Annonce