{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.805 visninger | Oprettet:

hund tisser på gulvet {{forumTopicSubject}}

i februar købte vi en hvalp på 6 måneder
hun har før vi fik hende kun været i en hundegård
da hun kom hjem var vi meget imponeret over hende da hun ikke lavede noget inden for ogsådan gik det længe hvor hun egentlig var renlig der var nogle få uheld om natten men ikke mere

pludselig fra den ene dag til den anden begyndte hun at tisse inde selv om vi lige havde været ude med hende hun kunne finde på at sætte sig lige ved siden af os ... og dette gentog hun i en længere periode hvor hun holdte sig hele natten og ligeså snart vi havde gået morgentur ( 30 min + ) satte hun sig og tissede som noget af det første vi kunne lige nå at komme på toilettet eller sætte morgenmad over så satte hun sig

denne adfærd stoppede så da vi flyttede i en ny lejlighed hvor vi har boet i en måned nu
og pludselig igår aftes efter min kæreste havde haft hende ude i haven inden vi skulle i seng både tisser og skider hun da hun kommer ind igen...
imorgen når hun kun lige at blive lukket ud ( hun er lukket inde i soveværelset om natten pga der ikke er gulvtæpper) hvor hun smutter direkte ind i stuen og tisser på gulvet...

nu har hun gjort det igen hun blev luftet for ikke engang for en time siden hvor hun lavede begge dele og nu er vi lige kommet hjem og igen smutter hun direkte ind stuen og tisser på gulvet så snart vi slap hende løs...


hvordan får vi stoppet denne adfærd igen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund tisser på gulvet
  • #1   11. apr 2015 Har hun været ved dyrlæge - det er ikke blærebetændelse?
    Hvordan har i trænet renlighed med hende? Bliver i ude, til hun har gjort hvad hun skal? Husker i at rense med rodalon og roose når hun gør det udenfor? smiley


  • #2   11. apr 2015 vi bliver altid ude med hende indtil hun har gjort noget medmindre vi har været ude i haven en halv time eks og hun ikke har gjort noget så går vi ind og prøver igen lidt senere maks 1 time alt efter hvornår hun sidst var ude
    normalt har hun altid gjort noget når vi har været ude men i går ville hun ingenting så min kæreste prøvede at gå ind igen efter lang tid i haven
    hvor hun begyndte igen..

    hun bliver altid rost når hun tisser udenfor smiley
    ikke med rodalon det har vi ikke men skal have fat i det nu når hun er begyndt igen smiley
    det er ikke samme sted hun gør det men hele stuen på forskellige steder


  • #3   11. apr 2015 Jeg har svaret inde på hundegalleri.

  • #4   12. apr 2015 Kan det være løbetid? Dårligt klima? Stress? Blærebetændelse?

  • #5   12. apr 2015 hun har ikke været i løbetid endnu ?
    dårligt klima hvad mener du ?
    hun virker ikke stresset derimod synes jeg vi har fået en mere livsglad og nysgerrig hund efter vi flyttede og hun har lige fra dag 1 virket tilfreds og ¨åben¨
    iforhold til den anden lejlighed hvor vi ikke rigtig kunne mærke fremskidt med hende ..

    der er flere som nævner blærebetændelse men jeg undre mig bare over at det kommer fra den ene dag til den anden og stoppede lige så pludselig? smiley


  • #6   12. apr 2015 Det var blot spørgsmål - vores tæve tisser meget og laver uheld på gulvet, når hun er i løbetid. Hvis hun er stresset sker det samme + hun slikker os meget. Hvis indeklimaet (fugt, svamp lgn.) har været dårligt, har jeg oplevet en anden hund der begyndte at tisse inde. (muligvis pga. stress over det dårlige klima)

Kommentér på:
hund tisser på gulvet

Annonce