{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Stor misforståelse om klipning.... {{forumTopicSubject}}

Sagde til min far i går, at jeg ville have klippet April's Nar... Og så begyndte min far ellers bare at skælde ud... råbe højt, og skrige, at det gør jeg fandeme bare ikke, hesten dør da af kulde (har ingen vinterdækkener) eller bliver ihvertfald syg, og HAN har aldrig nogensinde klippet nogen af hens heste.... osv osv....

så da jeg begyndte at grine af ham... og sagde "det var ihvertfald løgn", så råbte han endnu højere, og han blev ved med at råbe og skrige indtil jeg fik sagt, at jeg ellers havde et billede af Molly, med stritman... Og heste er ikke ligefrem kendt for at dø af at få en kortere man.... så begyndte har gudhjælpemig at skælde mig ud fordi jeg tog pis på ham.... og jeg mente det altså seriøst... jeg vil klippe min hest, informerede han for samtidig at spørge ham om hvordan jeg skulle gøre, og så bliver han bare sur og skælder ud..... det er fandeme ikke nemt at bo hjemme... øv altså... som om jeg vil klippe pelsen på min hest.... puha, han skulle skamme sig at tro sådan noget om mig....

han ville ikke engang svare mig, hvordan man gør....


så nu spørger jeg jer.... Skal den klippes eller skæres...for at få stritman... , Har en stor dejlig jernsaks, som det eneste redskab.... hvis jeg skulle skære den, hvilken slags kniv skal man så bruge, og hvordan skærere man....
Og hvis jeg skal klippe, hvordan går jeg så til værks....??

håber der er nogle der kan svare, for min far er ikke særlig behjælpelig...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor misforståelse om klipning....
Kommentér på:
Stor misforståelse om klipning....

Annonce