{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Anbefal en god smed {{forumTopicSubject}}

Godaften HG!

Sagen er den, jeg er super træt af min smed - ligeledes er min veninde, vi bruger den samme - og nu vil vi altså finde en ny. Vi bor i Silkeborg (8600).

I emnet her kan du anbefale en god smed / og evt hjælpe mig med at finde en god smed også!

Personligt leder jeg efter en smed, der kan håndtere en hest, der godt kan springe lidt rundt, og en pony, der står bomstille. En smed, som er mere eller mindre fleksibel og kontaktbar smiley

Kender I en god smed, I vil anbefale andre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en god smed
  • #1   10. aug 2015 Jeg er meget glad for Gades Beslagsmedie - flot arbejde hver gang, bestilling af tid via nettet, og de kommer så vidt mulig og sætter tabte sko på, dagen efter det er sket smiley
    Jeg har haft dem i 3/4 år nu, efter de reddede min hest fra at stå halt i juleferien, fordi man vanlige smed lige pludselig blev ukontaktbar, da han havde sømstukket hesten hele den ene inderside af en hov smiley Og de kom og hjalp uden problemer, så derfor skiftede jeg selvfølgelig til dem.

    De kan findes på nettet, og de bor ved Skanderborg. Det er på regning, så du er dækket af forsikring, og smeden Poul Erik er uddannet, og har et par lærlinge - alle er selv ryttere, så kender rideheste og deres behov meget bedre i forhold til fx "travhestesmede".

    Min dyrlæge og berider synes også de laver et flot stykke arbejde.

    Mvh Charlotte


  • #3   10. aug 2015 Kim Lützhøft er u trolig dygtigt ville ikke bruge andre end ham til min hest i hver flad og han kan både klar dem der ik stå stille og dem der stå stille smiley
    Kan giver sig altid tid og er rigtigt god ved hesten og er super til at forklar hvis der er noget osv smiley

    Men kan bare sms ham eller finde ham på fb og så kan du bestille en tid ved ham via sms smiley


  • #4   11. aug 2015 Peter Sely mener han holder til ved Silkeborg

  • #5   11. aug 2015 Pascal Nerich smiley

Kommentér på:
Anbefal en god smed

Annonce