{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kigge på hest
  • #1   21. sep 2015 Har du eller dine forældre forstand på eksteriørvurdering af heste? Ellers ville jeg medbringe en person, der har.
    Der er ingen grund til at "købe katten i sækken" med en hest, som ikke vender ridemæssigt korrekt, eller som har fejl i fundamentet.

    Mht. spørgsmål, så ville det for mig være vigtigt at vide, hvor meget hesten har været i hænder - har den været udstillet (og dermed trænet i mønstring med trense på, plus vasket og soigneret), eller har den bare gået og gloet på en mark? Har den haft regelmæssig smed? Har den fået sine vitaminer og mineraler under opvæksten? Hvordan opfører den sig på stald? Er det et bokssvin eller holder den sig ren?


  • #2   21. sep 2015 Jeg har forstand på eksteriørvurdering af heste smiley

  • #3   21. sep 2015 Så er der jo ingen ko på isen smiley


  • #4   21. sep 2015 Kunne bare godt være i havde nogle gode spørgsmål som jeg selv ikke havde tænkt på smiley

  • #5   21. sep 2015 hvad skal du bruge den til?

    du kan spørger ind til forældrene hvad de har opnået..
    kig gangarter hvis det er meningen den skal være springhest så få den løssprunget lidt så du kan se teknik..
    sindet er også rigtig vigtigt så spørg ind til hvordan den er i forskellige situationer, trailer, smed, dyrelæge


  • #6   21. sep 2015 Håndtering, løs i longe. Tjek hove med sko uden sko. Tænder vacciner, Træk på flere forskelligt underlag. Kom igen flere gange og tjek den ikke er anderledes, hvis du kikker forbi en anden dag. ( er jo desværre set heste, der efter typen er enten kørt træt inden opvisning, hvis de varme. Eller foder og boks hvis de skal vise mere. Se hvordan den er på folden. Går den med eller uden dækken. Spørg ind til muligt sommer eksem. Og sidst ikke mindst kik den i øjnene og se om i klikker. Håber det bedste.

  • #7   22. sep 2015 Vi var ude og kigge på den igår og vi passer bare 100% sammen smiley vi skal ud og kigge på den igen idag smiley skal ride den op også bruge den til stævner da den er enormt godt gående og har et godt temperament smiley

    profilbillede
  • #8   22. sep 2015 Udfra billedet hvad synes i så ?

    profilbillede
Kommentér på:
Kigge på hest

Annonce