{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Ang Part hest-pony Ville gerne høre ander der har deres pony ude i part {{forumTopicSubject}}

Vi står med et par gode ponyer som vi valgt og beholde i April.
Da vi ned lukker vores løsdrift stald.
Derfor har jeg en rigtig loven max kat 2 pony hoppe vi gerne ville stille til rådighed som part pony.

Personen der vil få part på vores kat 2 pony ville kunne ride hende i 6dag om ugen mod du modtager spring undervisning

Hvordan deler i udgifter.

For har 3 stk Kat 1 mere efter
D.S.P hingsten Tai Tanico ff elite hingste NICK

Vi vil helst have vores Ponyer bliver i ØSTJYLLAND på Ridecenterene.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang Part hest-pony Ville gerne høre ander der har deres pony ude i part
  • #1   10. okt 2015 Er det en part at i søger hvor man ikke har ret meget at sige og skal spørger om lov hvis man vil til stævner, eller sådan noget, eller er det udlån hvor låneren har hesten som sin egen i en hvis periode ?

    Udlån mener jeg at låner skal betale alt undtaget forsikring, hvor i mod helpart mener jeg kun parten skal betale opstaldningen (inkl. alt i opstaldning), og part kommer an på hvor mange dage om ugen og hvad den kan..

    så først er det vigtigt at sætte sig fast hvad man præcis ønsker


  • #2   10. okt 2015 VI søger rytter til part pony enten Kat1 eller Kat2 ponyer kan komme på tale

    Vi søger pålidelig rytter der har op noget med andre ponyer.
    Vi stille sådan set ingen krav. Kun du kan ride grund ridning i Dressur samt springning hvor man har opnået noget i de første pony år på kat 3-2
    Og Stævner skal rytter nok komme til.
    Da vi samtid stiller Mustang hestetrailer til rådighed til vores ponyer.
    Det vil sig ens forælder skal kunne køre ponyen til stævne også
    Man vil kun få part så man rider ponyen 6dag hvor man rider spring undervisning mindst en gang ugen


  • #4   10. okt 2015 synes den er svær, for det er mere som en alm. dag end en helpart og er heller ikke udlån..

    jeg tager 350kr om måneden for 2dage om ugen og 500kr om måneden for 3-4dage i ugen..


  • #5   10. okt 2015 Hvad plan rider din part. Og hvad er din målelige udgifter ang opstabling
    Det vi hade i tanken. Er og finde rytterne der ikke selv har råd til og invester i pony selv men har penge til og holde pony med vores hjælp.
    Og pga vi godt vil hjælpe 1-2 rytter i deres sidste pony år er min egen datter har droppet med at ride helt. Og min søn gider ikke hest


  • #6   10. okt 2015 Hende der har part på min store hest og giver 500kr hun rider vel på en Lb La niveau
    Min månedlige udgift er omkring de 2500kr for opstaldning inkl. foder træpiller, wrap, hø på fold..


  • #7   10. okt 2015 Opstablingen prisen er den samme her.
    Når hun rider 4 gang ugen starter hun så den også til stævner dist-lanslan eller ande form for stævner


  • #8   10. okt 2015 Hun har kun fået startet et enkelt stævne på klubplan, hverken hest eller rytter har været klar, og hun ønsker heller ikke store stævner, men de skal starte lidt her og der og så køre de til undervisning ind i mellem men hun rider den slet ikke 4gange om ugen, har hun ikke tid til pt men hun må ride den 4 gange om ugen hvis hun vil smiley

  • #9   10. okt 2015 Sådan har jeg redet i mange år hos flere forskellige. Det har været alt lige fra tilridning til en yderst garvet hest på LA+ jeg har aldrig givet noget, har til gen gæld selv betalt undervisning, sko, evt. Tilskud og det meste udstyr (dækkener, sadel, trense i.lign.)
    Men jeg har måske også bare været ret heldig, men jeg syntes du skal overveje det efter hvem det er, er det en lærepony for vedkommende kan det sagtens koste noget jo, men er det en dygtig pige/dreng som videreuddanner dine ponyer, mener jeg ikke at du bør tage noget for det smiley


  • #10   10. okt 2015 Ang og lave annonce ponyen er på ingen måde til salg.
    Vi se heller vores ponyer i sporten nu vi selv har avlet dem.
    Inde de bare kommer til og gå og lummer den af på marken og nu alle ponyer snart er 4år og kan starte pr1 januar efter måling kan ponyen start4 års klasser på dist.
    Samt de vil gå efter DSP Championatern. i 4-5års klassen


  • #11   10. okt 2015 Hvem det evt bliver en gang skal ikke tro alt er gratis i heste verden

  • #12   10. okt 2015 At der bliver henvist til at lave en annonce er ikke fordi hesten er til salg, men fordi du søger en rytter = en partannonce.

  • #13   10. okt 2015 Det ved jeg godt. smiley
    Men start med at læse mit først indslag hvad det lige handler om


  • #14   10. okt 2015 Jeg har læst. Jeg svarede på dit "ang og lave annonce ponyen er på ingen måde til salg."

  • #15   10. okt 2015 Så er hun oprette under part annonce

  • #16   10. okt 2015 Men nu er jeg jo en mand på 45år som kan ride ponyer i nu pga min vægt. Og rider 1-2 stk om dagen. Af mine egne da jeg ikke rider andres ponyer
    Så vores part skal bare hygge sig og modtag undervisning af Lars Uggerby.
    Og så med til stævner som passer ponyen og rytterne.
    Det vil ikke gøre os noget du evt selv har pony du starter. Så er der jo en ledig plads i trailer også til den


  • #17   10. okt 2015 Jeg tror såmænd heller ikke alt i hesteverden er gratis smiley men du kan jo ikke forvente at en evt "part" gider betale 1000kr om måneden for at uddanne din hest smiley

  • #18   10. okt 2015 Nu er det jo sådan vi selv udaner vores ponyer.
    Så er faktisk kun rytter vi mangler til og ride til stævner for os.


Kommentér på:
Ang Part hest-pony Ville gerne høre ander der har deres pony ude i part

Annonce