{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Føl/plage foder ???? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg få snart mit dejlige føl hjem og så er der self lige det med foder smiley

Pt for hun Suregrow fra bondgaards (staves) og ropiller synes ikke det ser særligt appetitligt ud
Jeg er os van til det først føl jeg havde fik musli det så og lugte noget mere appetitligt smiley

Men jeg gå meget op i der ik må være for meget sukker og stivelse i men er heller ikke sukker/stivelse forskrækket

Hun få wrap ad libitum og der er rigeligt med græs på folden skal os lige siges smiley

Så mit spørgsmål er om der er nogen af jer der kender et dejligt lækker appetitligt og velduftene foder produk til føl/plage

Hun vil self først få skiftet foder når hun er faldet til ro efter flytning og hvis jeg self finder en et godt produk hun kan trives på

Hun er barok pinto og er født 21 maj i år

Håber i ville kommer med jeres erfaring med foder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føl/plage foder ????
  • #1   24. nov 2015 Min åring har lige fra hun selv skulle have mad fået suregrow fra brogaarden som du nævner, og hun holder så fint huld og er glad og tilfreds... Derudover får hun også lidt opblødte fiberpiller... Og bej det ser ikke spor lækkert ud, men det fungerer hamrende godt! Som sagt er hun glad og har god energi uden at koge over når vi leger og prøver nye ting!

  • #2   24. nov 2015
    Laaaaaaaad være med at kigge på hvordan du synes det ser ud og lugter og om du kunne tænke dig at spise det til morgenmad. Det er ikke relevant.

    Min fik 80 g vitaminer og en mini mini håndfuld lucerne - ikke særligt spændende og ikke duftende af spændende ting, men det handler det heller ikke om.

    Det mest optimale følfoder er i min verden Horselux Grow grundet det lave stivelses indhold og organiske vitaminer.


  • #3   24. nov 2015 Min startede faktisk også med horselux grow da det var det moren fik, men synes hun ser bedre ud nu på det andet og vokser pænt og ensartet smiley

  • #4   24. nov 2015 Men det ik så meget kun det at jeg ik synes det men at hun kun ville spise det der suregrow vis der er ropiller i
    Så tænke det kunne være hun kunne være glad for noget andet hvis jeg fandt det rette foder til hende

    Det var ik for min skyld men tænke nok mere over hun ik ville spise det med mindre der er ropiller i smiley


  • kristine b
    kristine b Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #6   24. nov 2015 Jeg har brugt fase II fra brogården som er müsli. Min plag vokser pænt og tilpas på det.

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #8   24. nov 2015 Lad hende blive på suregrow og lad være med at give roepiller det er ikke noget den behøver den får fibre nok i sit hø.

    Hø efter ædelyst og det den får nu så kan du faktisk ikke optimere dens foder bedre, det er tilmed ikke astronomisk dyrt heller.


  • #9   24. nov 2015 hin få ro piller til ad hub ellers ik vil spise dey de suregrow og hun få wrap hvad hvad hun kan spise


  • #10   24. nov 2015 Roepiller er godt for maven!
    Lad den blive på det her i vinter.
    Det skal være godt for noget forskelligt i maven.

    Min får roepiller opløst om vinteren, men ikke om sommeren.


  • #11   25. nov 2015 Vi giver suregrow og lidt lucerne + hø ad libitum.
    Vil ikke anbefale wrap, da sukker indholdet er meget stort og giver øget risiko for forfangenged smiley


Kommentér på:
Føl/plage foder ????

Annonce