{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.830 visninger | Oprettet:

Hvordan gik 2015 og hvad håber du på i 2016? {{forumTopicSubject}}

Mit sædvanlige emne på denne tid af året smiley
Hvad skete der så i år både med det ene og andet?
Og hvad håber du på næste år?

Her fra måtte vi opgive at gøre mere for Harrys hest Ras efter 3 oprationer i Ansager for sædstrengs fiste eller jeg ved ikke hvad der var galt . Fik vi afslag 2 gange at få hesten erstattet igennem forsikring.
Vi fik Ras slagtete og valgte også at sige farvel til Vores hingst Sullivan samtidig.

Og ingen penge har alle jo nok af så vi var heldige at en hest vi hade set på og bestemt os for at købe måtte vi få på afbetaling. Det er heldigvis ude af verden og vi fik en herlig hest Junior som 5 uger efter gik hans første distance til UG
Også der 3 næste og en skovtur med shire foreningen gik som den skulle med ham.

Vi bruger rigtig mange timer på at ride og arbejde med vores hest i skoven og ud på mark og vej til daglig glæde
Vi har sagt goddag og velkommen til Buster og Vulkan i år .
Og sagt farvel til Athena som går over ved min ven på Lolland og skal være ridehest der i fremtiden.

Næste år byder på flere gode ture i skov og masser af gå ture med Vulkan
Og håb er 6-8 distancer på Zarina og Junior.


Hvad med jer
VH
Annette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan gik 2015 og hvad håber du på i 2016?
  • #2   3. dec 2015 Du mille da sikke en omgang
    beder held med 2016 smiley
    VH
    Annette


  • #5   3. dec 2015 Et virkelig begivenhedsrigt år smiley

    Blev student fra stx
    Læste matematik hele sommerferien
    Flyttede hjemmefra fra Esbjerg til Aarhus
    Blev optaget på psykologistudiet
    Og 20-års fødselsdag i dag smiley smiley


  • #6   3. dec 2015 Det lyder som om nogle af jer andre har haft et hårdt år ..

    Vores ene pony og så vores ene hund blev begge aflivet efter sygdom. Det postive er at jeg har fået min hest over til Odense og vi skal op og hente en ny hund i morgen smiley


  • #7   3. dec 2015 Januar, var helt okay.
    Februar, røg jeg af, og fik en rygskade.
    Marts, gik det frem med hesten.
    April-maj, det stod lidt stille.
    Juni-juli, red meget tur og alt gik rigtig fint.
    August-september, ligesom juni og juli.
    Oktober, der var stævne og det gik så fint.
    November, det har gået så godt med hesti, hun har rykket sig meget!
    Og håber på en dejlig december. smiley

    I 2016, kommer jeg stærkt tilbage på stævnepladserne, efter 1 år væk fra udestævner. Og så håber jeg bare alt andet går godt.


  • #9   3. dec 2015 Det har ikke været så nemt for nogen af jer kan jeg læse
    Og jeg håber for jer fremgang fremgang
    Og der bliver tryk på stævne pladser 2016 med alle dem som kommer til smiley
    Kom frisk andre
    VH
    Annette


  • #10   3. dec 2015 2015 var et år hvor vi fik et lækkert hoppeføl efter Ci Ci senjor som er solgt til en super sød rytter i Norge, men 2015 har også været et år hvor jeg måtte tage afsked med den bedste kæmpe mule i hele verden da hun blev aflivet på grund af tarmslyng. jeg håber i 2016 at erhverve mig en ny avlshoppe så jeg kan avle min kommende dressur hest

  • #11   3. dec 2015 2015 har nok været et af de sværeste år jeg har prøvet, fik det ret dårligt psykisk og røg forholdsvist langt bag ud fagligt, familien så ud til total og falde fra hinanden, min fremtid så håbløs ud osv.

    Men er endt op med endelig og sige hvordan jeg har det, skal igang med noget psykolog, fået indhentet alt jeg var bag ude og ligger nu rimelig godt men bliver ved med at forbedre mig, familien er stadig lidt håbløs men det ser bedre ud og min fremtid ser fantastisk ud. smiley

    Så et meget hårdt år med utrolig mange kampe, men alt i alt et meget lærigt år. smiley


  • #12   3. dec 2015 Lorte år..
    Hele året har jeg været udgået i alle springklasser jeg har startet (2-3 om måneden) og min pony blev tjekket men fejler ikke noget
    Min anden pony blev halt.. Igen smiley
    Og tror også der er en masse andet, men det er bare "småting"


  • #13   3. dec 2015 For den optur optur til alle som har haft det svært , den er da næsten alt for meget for jer.
    Og det er jeg ked af at læse håber virkelig fremgang for jerVH
    Annette


  • #14   3. dec 2015 Spændende år smiley

    Blev udtaget til først bruttotruppen, senere også nettotruppen
    Fik ny hest
    Vandt 2 guldmedaljer til DM
    Blev udtaget til VM 2016 i Australien



  • #15   3. dec 2015 Altså skal snart til at starte på 3 skole i dette år..
    Er blevet smidt af for første gang.
    Blev indlagt på børnepsyk..
    Mine ellers 3 måneder clean blev ødelagt der..
    Jeg blev rask af både angst og depression og så kom det værre tilbage..

    Men jeg fik en ven da jeg var indlagt der har redet mig mange gange selvom jeg ikke har kontakt med ham mere..
    Jeg indså hvor voldsomt mit selvskade var så nu er jeg mere eller mindre permanent stoppet!
    Jeg fik en kæreste der og fandt ud af at folk faktisk elsket mig..
    Jeg fik part herhjemme!
    Jeg tog i efterårsferien til københavn ALENE (har voldsom social angst så er MEGET stolt!) fra fredag til søndag
    Jeg tog på ridelejr (hvor jeg heller ikke kendte nogen) fra mandag til torsdag og fik udviklet mig meget der..

    Og selvom der var mange dårlige ting så har det været et godt år.. Men det er så også første år i mit liv der faktisk har været godt-.-

    Men forventer da et klart bedre år i 2016 smiley
    Og forventer at smide bidet, så sadlen og så hovedtøjet og kun ride i cordeo! Men om det bliver i 2016 eller 2017 er et godt spørgsmål smiley


  • #16   3. dec 2015 2015 har været et spændende år for mig. smiley
    I Januar får jeg gipsen af højre ben, og begynder at måtte gå igen. Der starter jeg også på ridelinjen på min efterskole, og begynder at ride seriøst igen, efter et år med ekstreme smerter pga. min gigt.
    I Februar kommer jeg sammen med min bedste ven smiley
    I Marts mister min søster sin paint/dv hoppe, som jeg red som min egen grundet brækket ben på folden.
    i Maj får jeg part på den skønneste pintobasse, og fik derfor et ekstremt godt venskab med den vej.
    I slut maj - start juni kommer jeg til skade, og har siden hen rendt med ekstreme smerter (jeg kan kan blandt andet ikke rigtig gå når jeg har været ude at ride.)
    I Juni stopper jeg på efterskole, efter at jeg har været efterskoleelev i 2 år, hvilket har givet mig rigtig rigtig meget
    I Juli får jeg egen hest! Dejlig pintoblandingshoppe, der betyder alt for mig. smiley

    I August starter jeg i 1.g, med stor angst. Senere på måneden, kommer jeg op til min operationslæge, som er den første der tager mig seriøst med mine ankelsmerter. Jeg får tid til CT-scanning og ultra-lydsscanning. Der får jeg også min hest hen til min nabo og stå, sammen med min søsters traver.

    I September får min hest regneksem. Det kæmper vi stadig med.

    I November kommer jeg til begge scanninger. Her får jeg af vide at lægerne ikke kan se en grund til min smerter - men at de vil tilbyde mig en operation hvor at de kan tage mine skruer ud for at se om det vil give en forskel. Jeg får en tid til operation til den 10 februar.

    I November bliver min part syg med hoste. Det er han stadig.

    -
    Hvad jeg håber i 2016? At både min part og min egen hest bliver raske, og jeg måske kan få et år uden smerter. Min egen hest skal højest sandsynligt om-tilrides da hun kun er 3 - og hun er ikke blevet redet siden starten af efteråret. Dejligste lille 3-årige hoppe, som jeg håber på at jeg kan komme til at uddanne næste år.


  • #17   3. dec 2015 Solgte Fanta tilbage til avler i starten af året, der var meget der bare ikke passede sammen, fik part på en sød haflinger og alt rettede sig.. Og i starten af oktober fik jeg min nye skønne basse Safran hjem..
    Og så har jeg tabt mig 20 kg smiley
    Næste år skal gå med at få Safran ordentligt tilredet, og måske 4 års championat og vallak kåring


  • #18   3. dec 2015 2015 har for mig og min pony Armarni, været et fedt og begivenhedrigt år. Vi har redet en masse stævner og har for første gang været med til de lidt større stævner bla. Pony Open og Aarhusmesterskab på Vilhemsborg, Danmarks Cuppen og senest Christmas Show WU. Vi har haft en masse gode og lærerige turer.
    Vi har også været med til talentsamling, det var rigtig fedt at prøve.
    I 2016 håber vi på et mindst lige så godt år, med en masse placeringer, gode turer i LA og forhåbenligt at snuse til lidt MB'er i slutningen af året. smiley


  • #19   3. dec 2015 Jeg fik min første rigtige part, ham havde jeg i næsten 3/4 år. smiley
    Så købte jeg min første pony, her i slut september. ?? ?
    Min far fik job på Fyn, så vi skulle ikke flytte alligevel. (Havde ellers glædet mig haha)
    Jeg er sikker på en plads på Vestbirk, og jeg har fået 2 fantastiske veninder. ?
    Så et ret godt år synes jeg. smiley


  • #21   3. dec 2015
    Har fået lov til at ride det store skrummel dyr her i 2015, han har udviklet sig super meget fra jeg startede i maj måned - så er meget spændt på at komme ud til flere stævner på ham :o).

    Og min egen ponyprut har jeg også fået startet to stævner på, forhåbentligt skal vi også til en masse flere :o)



    profilbillede
  • #22   3. dec 2015 Mit år har været et 'både og' år smiley
    I starten af året fik Disa og jeg rigtig godt styr på ridningen og det kørte smiley jeg blev student fra HF og er meget stolt over mine resultater, selvom eksamens perioden tærede utrolig hårdt på mig psykisk.. Samtidig fik jeg mit kørekort, men blev desværre også overfaldet og døjer stadig med skulder/nakke skade..
    I sommerferien måtte jeg sige farvel til to af mine elskede heste, logi og sif.. Det var vanvittigt hårdt.. Og samtidig blev Disa udlånt.
    Jeg flyttede til den anden ende af landet. Det var svært i starten, men det går bedre nu. Kom ind på drømme-uddannelsen bioanalytiker og det er vildt spændende smiley
    Desværre måtte jeg også sige farvel til min elskede farfar da han tabte kampen mod kræft i efteråret..
    Håber 2016 bliver et godt og begivenhedsrigt år smiley


  • #23   3. dec 2015 2015 blev året, hvor jeg fik konstateret depression, skizofreni og skulle flytte fra trygge Bornholm - alt sammen nærmest på en gang. Jeg skulle også sige farvel til min dejlige hest i et år, hvilket jo heller ikke er fedt (ser hende først sommeren 2016).

    Så håber da, at 2016 bliver bedre...


  • #24   3. dec 2015 Lidt et både og år.

    Ponyen og jeg har været flyttet 4 gange i år af forskellige årsager.
    Jeg lærte min unghest Tinka at kende, har fået arbejdet en masse med hende og lært en masse om mig selv samtidig.
    Jeg har kæmpet/kæmper stadig med at komme gennem skolen og kæmper stadig med min angst, men den er blevet markant bedre. Jeg tør mere i skolen og jeg er mere med, hvilket lærerne også har bemærket.
    Jeg er blevet MEGET gladere og har det meget bedre psykisk. Dog stadig med nogle nedture, men dem kan vi alle få.

    Jeg håber stadig jeg kan nå at komme på ryggen af Tinka inden 1. januar, men nu ser vi. Jeg har ikke travlt :).

    Jeg håber på at næste år, så får jeg Tinka tilredet. Kommer ud og starter et par små stævner med min pony. Får hende i form igen :P.
    At jeg består 3.g. Har et fuldtidsarbejde når jeg starter på mit sabbatår.
    Får nået mere af det jeg gerne vil. Har mere tid til vennerne, og tid til at kunne tage mig af MIG.


  • #25   3. dec 2015 Alle år går vel lidt op og ned, men synes det har været et godt år smiley
    - jeg startede i 1.g og har fået en masse nye venner og nye udfordringer smiley
    - Og det bedste af alt, jeg kan nu kalde mig ejeren af verdens bedste pony smiley

    hvad jeg vil med 2016?
    - jeg håber at komme ud og starte lidt stævner, men jeg tager mere tingene, som de kommer smiley


  • #26   3. dec 2015 Et meget æhm.. Blande år.

    Jeg startede ud med at have det af helvede til psykisk. I februar fik jeg en kæreste, men har desværre ikke behanlet ham særlig pænt. Jeg har været vild jaloux pg tidligere erfaringer, men utroligt nok blev han hos mig. Jeg slog op med ham, men var så fandens heldig at han tog mig tilbage.. Elsker den dreng smiley
    2015 blev det år hvor jeg valgte at sige farvel til hesteverdenen. I hvert fald for et stykke tid. Jeg sagde mine gamle parter op og fandt en ny. D han blev solgt satte jeg lidt det hele på pause.
    Jeg fik et arbejde, men er kommet en del bagud i skolen. Det var det år (dog også slutningen af 2014) hvor filmen endelig knækkede for mig. Jeg fik indrømmet en masse for min familie og mine venner, og fik dem vist chokeret lidt med alt det jeg har slæbt rundt på. Det var det år hvor jeg startede til psykolog og i et forløb hos LMS (som er afsluttet igen).

    Jeg kunne blive ved og ved, men alt i alt et år hvor hele mit liv er blevet vendt på hovedet.

    Jeg håber at 2016 bringer den helt rigtige mulighed for min psyke og derudover en masse mere tid med Casper smiley


  • #27   3. dec 2015 Tjoh.

    Min selvtillid blev slået ret hårdt på hestefronten, hvor jeg ikke var god nok til noget.
    Fik ny hest at ride på og håber dette er den rette smiley
    Her indenfor de sidste 3 måneder har jeg tabt 10 kg smiley

    Jeg håber på at min kæreste kan flytte til landet næste år.
    At komme ud og starte nogle stævner.
    Og så at tabe 10 kg mere smiley


  • #28   3. dec 2015 Det har været et LORTE år!
    I januar brækkede Milos griffel benet og stod skadet til juni. Er igang med genoptræning der 7-9-13 går godt ?
    Også måtte jeg d. 26/11 sige farvel til min bedste ven Laban Igennem 24 år han blev 33 år ?


  • #29   4. dec 2015 det har Været et meget blandet år for os smiley
    i januar var jeg så uheldig at min kære 3års hest døde. den første jeg selv havde avlet. Han stod pludselig med taroksyge efter en ormekur, han kæmpede i tre dage men tabte kampen i mine arme.
    i februar gik min krop helt ned. Jeg har fibromyalgi, og havde presset min krop alt alt for hårdt, så jeg gik ned med diverse luftvejsinfektioner, manglende kræfter, feber hver anden dag og svimmelhed. jeg kæmper stadig med det, men er begyndt på smertecenter.
    så var jeg så heldig at få tre drømmeføl, endda hopper alle tre. der kom en i april, en i juni og en i august, og jeg var med til alle tre fødsler, hvilket var en kæmpe oplevelse! den yngste blev endda årets føl i lokal klubben og gik videre til elitefølshow hvor hun fik en femte plads smiley
    i juli tilred vi min unghest, og jeg har aldrig oplevet noget så nemt! 6 gang med rytter på red vi ude i trafikken og hun var bombesikker. desværre blev hun urentgående af tilridning, og det har vist sig at hun måske har en gammel skade i ryggen. så hun er igang med en udredning, og det er lidt enten eller om hun kan holde smiley
    men ja her er det både op og nedture, som det har Været de fleste år for mig smiley

    i 2016 håber jeg på at få styr på min egen sygdom, og så håber jeg virkelig min unghest kommer igennem sin skade! for hun er virkelig en hest jeg er glad for


  • #30   4. dec 2015 Vel... Jo med Tindur har det da gået fantastisk... Faktisk over al forventning.. Min underviser sagde at hun mente at vi var klare til La dressur om et år. Hvor jeg troede og tror stadig at det går længere tid. Nu må vi se...
    Ellers har det været et lorte år... Intet fast arbejde.. Min søster forsøgte at begå selvmord.. Min mor er fuldstændig bims og burde skamme sig over hvordan hun taler til sine børn. Det tager rigtig hårdt på forholdet, økonomien der er en konstant bekymring og min psyke at jeg ikke har fået et arbejde og frygten for at måtte flytte til Norge er stor.. Dog er mine børn fantastiske og gør det utroligt godt i skolen...

    Så fokus fokus fokus... Jeg har en fantastisk hest og fuldstændig fantastiske børn!
    De holder mig kørende smiley

    Mvh TT


  • #31   4. dec 2015 Det har været et interessant år. Har redet mit første TREC stævne og en trailklasse. Er kommet mere ud til stævner som jeg gerne ville. Valgte dog i efteråret at sælge Cæsar. En beslutning jeg har været rigtig glad for til trods for jeg har haft ham siden han var 1 år. I stedet passer jeg en frieserhoppe på 15, som jeg har brugt efteråret på at få bygget muskler på, da hun har stået stille længe og havde mistet en del muskelfylde i overlinien. Vi er så småt kommet i gang med at ride og det er fedt selvom jeg føler mig som en nybegynder da hendes bevægelser er meget anderledes end Cæsars:)
    2016 håber jeg bliver lige så spændende. Måske det byder på et stævne eller to med frieserpigen:) Og ellers er min tid optaget lidt af en ny hund som skal på lidt udstillinger. Så mit juleønske er lidt flere timer i døgnet:)


  • #32   4. dec 2015 2015 har været et meget spænede år, med meget hårde beslutninger. smiley

    Jeg blev student. Ja... Men måtte låne min dejlige bette hest ud, manglede tid og overskude. smiley

    Nuværede låner havde hende i tre - fire måneder, opsagde konkrakten grundet private omstændigheder, men har været glad for Filicia i perioden. smiley - dette er lort!

    For i starten af 2016, skal jeg begynde på sygeplejersker studiet i Hjørring, jeg bor i Salling. Så jeg skal flytte for det. Som også er fint, men leder nu på lydes hast efter en ny lånere, som kan overtage min bette pony, imens jeg læser smiley

    I 2016 glæder jeg mig til at begynde på min uddannelse smiley



  • #33   4. dec 2015 Jeg havde en hård start på 2015 med depression, som havde gjort, at jeg stoppede i 2.G i efteråret 2014.
    Til gengæld lysnede det tingene lidt op igen, da jeg var så heldig, at få part på en hest der står 1km. (!) fra mit hjem smiley Jeg havde stoppet med at ride i slutningen af 2012, så det var bare fantastisk at være på ryggen af en hest igen..
    Jeg blev kort tid efter kontaktet af en tidligere underviser, som gerne ville have mig til at ride hendes heste, hvilket jeg fortsat gør.
    Så har jeg været ude og starte nogen stævner på min part, og vi blev endda klubmestrer! Vi har startet LB1 og LB2, og nu rykker vi op til LA1, som vi skal starte på søndag smiley
    Så har jeg også fundet mig en underviser, som er rigtig dygtig, og som godt kan lide min måde at ride på. Hun skaffede mig i sommers en hest, som jeg skulle ride op med henblik på salg, og jeg så tjente lidt penge på det. Og nu har hun skaffet mig endnu en, som jeg skal ride én gang ugen - og det er en virkelig skøn hest!

    Jeg er startet på HF, og selvom jeg ikke er særlig begejstret for at gå der, så hjælper det så pokkers meget, at have hestene ved siden af.. Det havde jeg jo nemlig ikke dengang, da jeg gik på STX! Men det hjælper meget på min angst - det giver mig bare en ro at være sammen med heste.. Men det tænker jeg nok, at de fleste kan relatere til smiley

    Her er et billede fra klubmesterskabet.. Vi var begge meget trætte, da det var 3. dag med stævne! smiley


    profilbillede
  • #34   4. dec 2015 Nå 2015 har budt på meget både sorg og glæde. Starten på året gik som drømt om. Ischa var nu ride hest, hen på forår stoppede det fra den ene dag til den anden og dommen kom først på sommeren, ikke ridehest mere. ( el kun i de gode perioder, men vil jeg aldrig byde hende ) forandringer på begge forben formentligt pga forkert smede arbejde og hurtigt vækst. Heldigvis er jeg den ven fra Lolland som Athena er flyttet til. Så en masse glæde her også , pludselig skal jeg starte igen, og der har været småting vi lige skulle blive enige om. Men er såå lykkelig over at hun er endt her. Så 2016 vil byde på en masse glæde håber jeg, Athena skal køres til senere skal Jeg tilride hende og nøjs hvor jeg glæder mig. Jeg skal have min egen ridebane. Athena skal til kåring. Og hvis ischa går som hun har gjort længe nu , så skal hun til hingst ( dk har lånt en grå avls hingst fra Norge i 2016)
    Alt i alt sååå glæder jeg mig rigtig meget til 2016


  • #35   4. dec 2015 Det har ikke været et særlig fedt år...
    Januar: Jeg besluttede at min hest gennem 2,5år, var blevet for vild for mig, og hun havde brug for en større rytter. Men det var hårdt, hun var nemlig min første lærehest, og jeg kunne ikke have lært mere af nogen anden hest.
    Februar: der skete ikke så meget.
    Marts: Der blev min lille hest rykket ned i kommision hos min træner, så kunne jeg få lidt mere styr på hende i den sidste tid.
    April: Der var jeg desværre så uheldig at falde af en salgshest, var blackoutet i 12timer, og brækkede næsen plus et par tænder... 4 måneders sommerferie...
    Maj: gik mest med at komme sig over faldet, begynde at ride igen og stille læse op til eksamen.
    Juni: min elskede øjesten blev solgt, vi blev desværre snydt af køber, og min lille hest blev hurtigt sat til salg igen smiley .
    Juli: sommerferie, sygdom, og men efter faldet. men fik hygget en masse i stalden med ponyerne, og hjulpet til hos min træner.
    August: min storebror blev gift i london smiley
    og min træner fik min nu nye hest i kommision, så hende skyndte jeg mig at prøve en masse.
    September: købte jeg min nye stjerne A-Day smiley hun er skøn.
    ellers skete der ikke så meget, andet end mere sygdom, og jeg fik konstateret forhøjet stofskifte smiley
    Et lille billede af min gamle musse, Rontana.


    profilbillede
  • Laura C
    Laura C Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
    #36   4. dec 2015 Året 2015 fik en dårlig start for os. Vores pony som ellers altid har gået lige op i traileren ville lige pludselig ikke, det har vi kæmpet med i lang tid hvilket også har betydet lang stævnepause, men nu kan vi læsse ham på 3 minutter. Og jeg fik for en måned siden min sidste 0 runde i la og skal starte MB i 2016 hvilket jeg selvfølgelig håber kommer til at gå godt. Om 1 uge starter jeg min første 100 cm klasse (MB) det er en showklasse til et jule stævne, så vi lige kan øve os lidt til 2016.

  • #37   4. dec 2015 Jeg slutter mig til "lorte år" kommentarerne.... Og dog.

    - Min far døde i April måned uventet
    - Min kæreste og jeg gik fra hinanden i Maj
    - Hele min vennekreds falder fra hinanden, så står helt alene efter min fars død uden kæreste og uden venner
    - I juni får jeg tilfældigvis at vide at han allerede er videre med en anden
    - I august forlover han sig med hende
    - I september slår de op igen smiley

    I mellemtiden kommer jeg ind på drømmestudiet (psykologi på KU i kvote 2., som er nærmest umuligt at komme ind på), hvilket jeg ikke havde søgt ind på. havde jeg blevet med ham. Jeg får et studiearbejde, endda det perfekte studiearbejde for mig lige pt, og finder det samme uge jeg starter studiet.

    Jeg arbejder meget med mig selv, og lærer meget om mig selv, og udvikler mig gennem alt smerten.

    Her afslutningsvis er jeg blevet Facebookvenner med min ekskærstes eks-forlovede (hun er så videre med en anden nu), og har fået snakket med hende, hvilket hat været rigtigt rart.

    Samtidigt har jeg fået snakker med min eks-kærestes bedste ven, hvilket har hjulpet, fordi jeg fik muligheden for at snakke ud om tingene med en der forstod mig - og som også kende min eks.

    Og sådan helt på falderebet her har jeg valgt at blokere og slette alle "gamle" venner osv. - og komme videre med mit liv og kigge fremad.

    Nårh ja, og så har jeg fået en skøn ny part, på et skønt nyt sted, som jeg er rigtig glad for smiley


  • #38   5. dec 2015 År 2015 har været et blandet år både op og nedture. Men år 2016 tror jeg bliver rigtig godt.
    Jeg flytter min hest d. 1/1-16 hen Til et sted med ridehus gallopbane og udebane og skiv lige v hånden. Så skal hesten trænes op og forhåbentlig starte lidt stævner også skal jeg bare passe på det dejlige job jeg har fået her i 2015 er så glad for det job. smiley


  • #39   5. dec 2015 Uha, hvor er det trist at høre alle jeres historier. Jeg ønsker i får det bedste 2016 overhoved muligt! Kærlighed til jer! smiley

    Mit år har været meget specielt. Hårdt men godt. Det første halve år gik med skole, træning og eksamen, og så fik jeg kæreste. I sommerferien cyklede jeg til Paris, og havde den bedste sommerferie i mit liv. Hold op hvor jeg savner det!
    Efter ferien startede jeg på gym, og måtte desværre skifte 2 gange yderligere, så det var en rigtig hård periode i mit liv. Jeg besluttede mig for at års pause, grundet omstændighederne, og startede i 10'ende. Så jeg går og hygger mig.


  • #40   5. dec 2015 Jeg har da fuldstændig glemt at skrive hvad jeg ønsker for 2016 smiley
    Jeg håber jeg får et fast arbejde således at jeg kan få købt vores lille gård og få Tindur hjem. At jeg får købt dressur sadlen jeg sparer op til. At vi alle er friske og raske. At mine børn bliver ved med at være så dygtige i skole. Og at jeg og Tindur bliver ved med at udvikle os og får et fantastisk samarbejde smiley og så må der jo selvfølgelig komme en hest/pony mere i familien hvis Tindur skal hjem og stå.. Bliver det lån eller køb må vi se på til den tid smiley

    Mvh TT


  • #41   5. dec 2015 Som skrevet tidliger har jeg lavet denne tråd de sener år og har aldrig fået så mange svar,
    Det gør mig ondt for alle jer som har /haft det svært men syns det er flot at i har holdt ved dette som denne side drejer sig om HESTENE.

    Jeg glemte også at skrive at jeg selv har holdt ved min vægt efter det vægttab på 30 kg for 4 år siden.
    Det skal jeg hilse at sige det er MEGET svært
    VH
    Annette


  • #42   5. dec 2015 Ok år her fra

    Begyndte med ude stævner.
    Fik mindst 1 roset med fra HVERT stævne
    Candy kom fra 70-100 cm til træning.
    Sunflower sprang 1 meter med mig..
    Fik nogle gode skov ture med mine veninder
    Cecilie og Kathrine begynde på mit hold


    Mine selfies blev bedere smiley




  • #43   5. dec 2015 Og 2016 må gerne blive være væk smiley


  • #46   5. dec 2015 Håber det bedste for jer allesammen, hold da op nogle forfærdelige ting mange af jer har oplevet :c
    Må nok slutte mig til dem som havde et lorte år men lad os nu starte med det positive:
    - Jeg fik en ny hest
    - Jeg fik oplevet så mange ting med min pony i år og vi har fået et endu bedre forhold til hinanden og vi har en masse minder at holde fast i. Det er gået langt over mine forventninger og er godt nok stolt af os!

    Så det negative:
    - I starten af året kæmpede jeg mod depression, selvskade og meget lavt selvværd. I sommers var alting fint igen men nu lider jeg under det rigtig rigtig meget. meget mere end i starten af året :I
    - min nye hest var tæt på at blive aflivet
    - Mine venner har vendt ryggen til mig
    - jeg har flyttet skole 2 gange uden at noget er blevet bedre (går på min 4. skole nu)

    Hvad jeg forventer af næste år?
    - Håber på at få tilredet den nye hest
    - jeg vil gerne blive gladere og få bedre selvværd
    - jeg håber at min tur til Lithauen (skal besøge hele min familie første gang i 5 år) går godt og skibet ikke finder på at tage en dukket
    - jeg vil gerne nå at tabe mig 5-10 kg inden jeg tager til Lithauen (skal til jubilæum..)


  • #47   5. dec 2015 Mit 2015 har været lidt uheldigt på hestefronten, men der har også været flere positive ting smiley

    Min dejlige hest Noddy blev desværre skadet i marts - et tidspunkt hvor vi ellers var i en rigtig god udvikling - og stod stille i lidt mere end 4 måneder, hvilket gav rod til utrolig mange bekymringer, frustrationer og tårer fra min side smiley Mens han var skadet var jeg dog så heldig at få lov til at låne en rigtig dejlig hest, Ribello, som jeg stadig har til låns og håber på at kunne købe en dag smiley Dog er han lidt en skovl, der blev halt efter at have ramt sig selv på folden/i boksen og vi gik derfor glip af det, der skulle have været vores første stævne i oktober smiley Heldigvis var det ikke alvorligt smiley
    Noddy blev klar igen og vi kom igennem genoptræning uden problemer og nu er han helt i form igen - dog mangler vi selvfølgelig stadig lidt mere træning for at være tilbage på samme niveau som før, men jeg er bare så taknemmelig for hver ridetur på ham. I slutningen af november kom vi også til stævne igen for første gang i 9 måneder og fik en 4.plads med hjem smiley

    Derudover blev jeg i slutningen af marts sagt op på det job, jeg havde haft på et stutteri siden august 2014 pga. omstrukturering. Det var dog ikke nogen stor sorg for mig, da der var flere ting jeg ikke var glad for ved jobbet, og jeg alligevel havde planlagt at sige op til 1.juli. Siden har jeg fået 3 nye jobs som jeg stadig har og er rigtig glad for, da de har givet mig en masse god erfaring - selvom jeg har travlt smiley

    I 2016 håber jeg på færre skader hos hestene, at kunne købe Ribello, at ride en masse stævner på dem begge og generelt bare blive dygtigere smiley Derudover starter jeg formentlig på min dømmeuddannelse til september, hvilket jeg håber bliver lige så godt, som jeg forventer smiley


Kommentér på:
Hvordan gik 2015 og hvad håber du på i 2016?

Annonce