{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Står og hænger {{forumTopicSubject}}

Hej igen hg'ere!

Jeg undskylder mine mange bekymrede emner i denne tid.

Min Jolly stiller sig ofte i hjørnet af folden, og bare hænger.. Hun kan stå sådan længe, men hvis jeg går ned til hende, er der intet.. Hun virker ellers frisk nok. Men i de 6 år jeg har haft hende, har hun bare aldrig opført sig sådan.. Hun står også tit, tidligt, ved ledet og vil ind.. I starten tænkte jeg, at det nok bare var for fodret, men sammen med det andet, kan jeg jo ikke lade være med at bekymre mig..
Hun var for halvanden uge syg med kolik, men virker ellers til at være helt ovre det igen, og har faktisk stået og hængt med mulen længe inden det..

Sidste år var hun syg 4-5 mdr. med bihulebetændelse, deraf er jeg nok også ekstra bekymret. Her gik hun med 400gram dækken (uden at være klippet, hvilket hun heller ikke er nu), da hun grundet sygdommen ikke satte pels. Sygdommen var dog muligvis, grundet et lille hul i en tand, men det vides ikke med sikkerhed. Jeg blev her rådet af jer kloge mennesker og andre, til at lade være med at give hende dækken på, og holde øje med hende. Men jeg synes umiddelbart hun har sat pels som hun plejer, og virker heller ikke snottet. - Der kan være en lille smule indimellem, men ikke mere end de andre to kan få.
Min første tanke endte jo på dette, om hun fryser? Synes dog heller ikke hun virker kold, men jeg aner ikke hvad det ellers kan være..

De er typisk på fold fra 7- 16 eller 17-tiden, så synes jo heller ikke det er fordi de er for længe ude..
Hvis jeg går en tur med hende, eller rider, så virker hun frisk som hun plejer.

Har i nogen idé til hvad det kan være?


Hilsen den måske lidt for bekymrede hesteejer :3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Står og hænger
Kommentér på:
Står og hænger

Annonce