{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Efterlysning af DV heste, opdr. Knud E. Hahn {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
Håber I kan hjælpe - ikke mindst med at dele!

Jeg er ved at lave en julegave til mine bedsteforældre (ude i god tid, I know), hvor jeg laver et register over de heste de har avlet/ejet med opdatering, men der er nogle stykker som jeg ikke kan finde noget på..
Så hvis I kender nogen med DV heste eller kan genkende nogen af navnene og blot hjælpe mig på vej, så vil det være en kæmpe hjælp!

- Apollo, født i 1989, F - Aspirant, M - Nørlunds Eletta, opdrætter - Knud E. Hahn

- Dalgaards Celan, født i 2007, F - Crelido, M - Grandine, opdrætter - Knud E. Hahn

- Dalgaards Fox-Light (oprindeligt navn Dalgaards Fenrik), født i 2002, F - Blue Hors Future Cup, M - Geogine, opdrætter - Knud E. Hahn

- Dalgårds Gazelle, født i 1995, F - Pablo, M - Geogine, opdrætter - Knud E. Hahn

- Dalgaards Lester, født i 2000, F - Leendert, M - Dalgårds Gazelle, opdrætter - Knud E. Hahn

- Tiganesti (oprindeligt navn Dalgaards Ronja), født i 2000, F - Robin, M - Graefin, opdrætter - Knud E. Hahn

- Eliza, født i 1991, F - Aspirant, M - Nørlunds Eletta, opdrætter - Knud E. Hahn, tidligere ejer Jane Katholm, solgt til mand i Thisted

- Nørlunds Eletta, født i 1985, F - Avanti, M - Eliza, opdrætter - Irma og Tage Sørensen, har været hos min bedstefar, Knud E. Hahn, til formentlig 1999-2000

- Rachel, født i 1993, F - Rafa-L, M - Nørlunds Eletta, opdrætter - Knud E. Hahn, har været hos Rikke Rosenberg Olsen i 1997, hvor hun fik et føl; Make My Day (oprindeligt navn Centuria)

- Ramir, født i 1994, F - Rafa-L, M - Nørlunds Eletta, opdrætter - Knud E. Hahn

- Simona, født i 1992, F - Sidney, M - Nørlunds Eletta, opdrætter - Knud E. Hahn, formodet ejer - Lene Vinther, føl hedder "Solvang's …."


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning af DV heste, opdr. Knud E. Hahn
Kommentér på:
Efterlysning af DV heste, opdr. Knud E. Hahn

Annonce