{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At købe eller spare.?
  • #1   6. jan 2016
    Begge dele smiley Pt. ryger der heldigvis penge ind, så jeg kan gøre begge dele.
    Køber alt for mange unødvendige ting; har lige købt et fleecetæppe til Fønix - han er ikke min egen og mangler ikke noget, men jeg er ved at fryse røven af i den her kulde! Og et par gamacher.. der matcher et underlag smiley

    Og har købt tykkere dækken til Fleur og køber også et til stalddækken også.

    Så jeg bruger maaaaaaaaaaange penge, men spare pt. også op til et par dage London i marts, samt til evt. dyrlægeregninger, ny bil en gang, lejlighed osv.


  • #2   6. jan 2016 Ahahahaha... Vi har næsten lige snakket om det herhjemme. Vi er SÅ dårlige til at spare op, og bruger nærmest pengene inden vi får dem, men vi vil så gerne have en masse ting, der er dyre.
    Så nu har vi bidt i det sure æble og bedt banken om at hjælpe os.


  • #3   6. jan 2016 Jeg sparer smiley Lige for tiden er jeg ved at spare op til en springsadel, og det kræver jo en del penge, når der jo også skal tilpasning til og det hele smiley

  • #4   6. jan 2016 Jeg har nemlig selv de sidste par år sparet hver eneste ekstra krone jeg har tjent op til sadel og tilridningen osv. Så det er flere år siden jeg har kunne nyde belønningen af at arbejde ekstra.. Noget der er surt... smiley men nu er/var jeg i gang med at spare op til en dressur sadel til Tindur.. Men det går til ny hest i stedet... Men nøj hvor jeg savner at gå ud og købe nye ridebukser osv... smiley

    Mvh TT


  • #5   6. jan 2016 Begge dele tror jeg. Jeg bliver glad for at købe nyt, men jeg kan ikke lide når min konto kommer for langt ned. Omvendt er det også trist når der står mange penge på min konto og jeg virkelig mangler noget, men ikke kan købe det. I virkeligheden kan jeg nok bedst lide at spare så meget op så der er til at købe OG der står noget på kontoen bagefter smiley

    Lige for tiden hedder listen:
    Lejlighed (bare indflytning)
    El-cykel
    Computer

    Lejligheden er variablen der afgør om jeg har råd til de andre, så lige nu venter jeg. Selvom det brænder i lommen smiley


  • #6   6. jan 2016 Jeg sparer til Herning!:D smiley

  • #7   6. jan 2016 Jeg sparer. Jeg har ret mange penge, men jeg kan ikke lide at bruge penge.. smiley

    Næste gang jeg skal bruge penge, bliver i Herning til marts. smiley


  • #9   6. jan 2016 Jeg sparer op, og køber store ting.
    Sidst sparede jeg op til en Surface pro 3, som jeg nu ejer smiley
    nu sparer jeg op til lejligheds indflyt, møbler osv med min kæreste. Jeg er så kræsen, så det skal være pænt, og er det pænt, er det næsten også altid dyrt smiley
    Mangler også ny cykel.


  • #10   6. jan 2016 Jeg sparer op - hvilket er RET upraktisk når man intet arbejde har! smiley
    - Specielt når der ikke er ret mange muligheder for mig med mit helbred. smiley ikke lige de bedste job for mig at få, i en alder af 17..

    Hvad jeg sparer op til ved jeg ikke. JO! Jeg skal have et ridedækken til Hope, og en god gjord til hende! ellers ved jeg ikke.. Sparede op til en ny telefon, men den fik jeg i julegave, såeh xD


  • #12   6. jan 2016 Normalt bruger jeg hver en krone, men havde også 2 heste for blot 2 måneder siden, brugte hver en krone pga. de i 1 år blev syge på stribe og den store jeg havde skulle have dyr medicin hver eneste måned blev så aflivet d. 2november..

    Men nu hvor jeg ikke har den store plus jeg har lavet en god aftale med mit opstaldningssted har jeg pludselig god plads som i virkelig god plads i mit budget, så selvom jeg køber lidt hist og her når jeg finder noget har jeg stadig mulighed for at ligge ca. 5000kr til side hver eneste måned..

    så lige nu er jeg ved at spare op til min kommende drømmehest som jeg forhåbenligt snart finder og så skal den hest jeg har sælges og så ryger de penge også til den perfekte hest smiley


  • #13   6. jan 2016 Jeg sparer op - sidste opsparing var på 30 000 kr., men de røg på én gang til uddannelse, hahahha smiley
    Nu spares der op til dr. dyr på tirsdag..

    Jeg hader at bruge penge, og mangler intet, heldigvis.


  • #14   6. jan 2016 Apropos det her indlæg, så ville jeg lige tjekke min opsparing. Og jeg blev helt glad smiley

    Så tak smiley


  • #15   6. jan 2016 Jeg prøver at gøre begge dele.
    Lige nu, spare jeg sammen til USA i næste måned.
    Så er der nok osse Herning, hvor et par 1000 eller 3 godt ku bruges.


  • #16   6. jan 2016 Jeg synes jeg bruger for mange penge, men der ryger trods alt mere ind på kontoen end jeg kan bruge, så har en pæn opsparing smiley

  • #17   6. jan 2016 Jeg har altid været nærig/ påpasselig med mine penge, dog ikke i lige så stor grad som min lillebror smiley det er jo også dyrt at have hest, selvom forældrene betaler det meste.

    Jeg har de sidste to år sparet en del penge op af men lave hjemmeboende SU, og har generelt kun brugt penge hvis jeg eller hesten virkelig skulle have noget. Jeg har så brugt de opsparede penge til en sadel sidste forår og en ny iPhone her efter jul smiley

    Nu er der ikke mange penge på min konto, men har dog stadig en børneopsparing, der skal bruges til når jeg flytter. Lige nu sparer jeg op til festival til sommer, en ny gjord til hesten og til lidt luft i økonomien smiley


  • #18   7. jan 2016 Jeg sparer for det meste op, men alle pengene forsvinder altid på mystisk vis :0 Har seriøst ingen ide om hvad jeg bruger dem på... Men jeg køber sjældent andet end slik, kage og andre dumme ting smiley og ellers så bruger jeg dem på togrejser til min kæreste, og mine venner som bor langt væk smiley

  • #20   7. jan 2016 Ville gerne spare, men uheldigvis finder jeg altid et eller andet jeg bare skal have smiley Jeg køber så mange ting til Faiht, at jeg næsten har tre ting af alt, fx. er det nu blevet en tradition, at jeg køber en grime hver gang jeg handler et sted hvor de har RBH. Har vel 5-6 af dem nu xD

  • #21   7. jan 2016 Det kommer an på så mange ting!
    Lige pt elsker jeg st sparre mine penge op, af grunde som f.eks. Jeg skal læse og skal flytte fra min nuværrende og adresse og leve alene. Pt, bor jeg sammen med min kæreste, men grundet vores uddannelse lægger i hver sin ende af landet må vi flytte fra hinanden. Så jeg står alene med mine kommende udgifter smiley
    Men jeg elsker også at sparre op til noget jeg virkelig gerne vil have og forkæle mig. Dog ikke lige pt smiley


  • #22   7. jan 2016 Rettelse: Jeg elsker mig selv for at spare op, når en ting som nu går i stykker. To af lamellerne i min seng gik i stykker da jeg satte mig - og jeg gider virkelig ikke bruge penge på en ny seng smiley

  • #23   7. jan 2016 Uha ja, jeg må nok også svare begge dele smiley Lige nu gør jeg faktisk begge dele - jeg overfører penge til opsparingen når jeg får løn, og jeg bliver så glad af at se den vokse, det bliver lidt en konkurrence, for så ved jeg at jeg har råd til at købe ting når jeg flytter hjemmefra.
    På den anden side har jeg også penge tilbage, og det ér altså bare en dejlig følelse at købe materielle goder, det kan være alt fra hundeting (kunne udradere maxi zoo på ti minutter), sportsting (for nylig var jeg i sportsoutletten og købte sjippetov og vandresko jeg forøvrigt HAR brug for) til skønhedsting smiley


Kommentér på:
At købe eller spare.?

Annonce