{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode/ dårlige erfaringer med disse?
  • #2   7. feb 2016 Har kun hørt godt om dem, men har desværre ingen personlig erfaring med dem smiley

  • #3   8. feb 2016 Jeg har ønsket mig dem i et par år og til jul fik jeg dem så - jeg elsker dem!

    Det er jo egentlig bare helt almindelige "dutter" til stigbøjlen med et godt greb og sikret, så du ikke kan få foden helt igennem. Det er jo ikke meningen at man skal sidde og prøve at få foden til at ramme "buret". Så det bed stolesæde kan jeg ikke genkende.

    Jeg har en dårlig ankel, som end ikke kan bøjes halvt så meget som den anden og det gør at specielt i letridning har jeg et problem med at min fod gerne vil ryge igennem, med det resultat at hele mit fokus ryger hen på den forbandede fod. Med dem her, så kan jeg koncentrere mig om ridningen og ikke bekymre mig om at hænge fast, hvis uheldet er ude.


  • #4   8. feb 2016 De benyttes en del på min rideskole til handicaprytterer og til dem som har glemt ridestøvler, eller nybegyndere, som ikke har taget støvler på med hæl.
    Jeg har selv prøvet og ride med den og jeg synes de fungere godt, jeg kan i hvert fald næsten ikke mærke forskel på om de er der eller ej smiley Dog er det rart at vide, at der er en ekstra sikkerhed smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   8. feb 2016 Hvis man som 'ridning med hjertet' har et "handicap", så er de super smarte, ellers lan jeg ikke se pointen med dem, det er trods alt bare en almindelig stigbøjle smiley

    (og til nybegyndere er de selvfølgelig også smsrte)


  • #6   8. feb 2016 Den type stigbøjler er ofte anvendt i distanceverdenen, da man her så må ride med kondisko, i stedet for støvler.

    jeg har redet med dem en del gange, syntes de kræver noget tilvænning smiley


  • #7   8. feb 2016 Tak for svar allesammen, jeg tror at jeg bruger pengene på et par sporer i stedet for (ikke fordi det har noget med hinanden at gøre) smiley

Kommentér på:
Gode/ dårlige erfaringer med disse?

Annonce