{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Anna S
Anna S
Tilmeldt:
11. okt 2016
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2

Rideferie i udlandet - gode/dårlige erfaringer?! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!

Jeg har besluttet mig for at tage på rideferie og har derigennem kigget på "Hippo tours" - er der nogle som har været på rideferie og vil dele deres erfaringer om hvad der er godt og hvad der er mindre godt! Og med hvilke heste der er gode at ride på (jeg er helt med på at det er ret individuelt, men når man som ikke har vild meget erfaring, så er der nok forskel at gå fra islænder til en Appaloosa)

Håber I vil dele ud af Jeres erfaringer! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rideferie i udlandet - gode/dårlige erfaringer?!
  • #1   24. okt 2016 Jeg har ikke decideret været på rideferie, men jeg har redet på ferier et par gange smiley
    Det her var dog "rideskoleheste", som mest red western. De var vildt søde, så jeg kan godt anbefale at tage en 'westernhest'.
    Jeg har ikke så stor erfaring inden for western eller decideret rideferier, men jeg håber at mit svar kunne bruges til noget alligevel smiley


  • Anna S
    Anna S Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2
    #2   24. okt 2016 Tak for svar Cecilie, det kan helst sikkert bruges! En af de ferier jeg har kigget på er faktisk med Western ridning!

  • #3   24. okt 2016 Det er jeg glad for at høre! smiley
    Western kan helt klart anbefales, da hestene virker rolige og trænede til alle slags ryttere, også selvom man måske ikke er vant til at ride western smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   24. okt 2016 jeg kan kun anbefale aog ikke at have for høje forventninger til standarden på hestehold.

    debfleste steder i udlandet har man et helt andet syn på hvordan man holder hest, og mange steder kan godt overraske en i hvordan hestene lever smiley


  • Anna S
    Anna S Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2
    #5   24. okt 2016 Tak AMT, det er også lidt det jeg har hørt! Ved ikke om man så bevidst skal gå efter et sted der har få heste! Rejsedamen vil gerne have mig til Spanien, men der har jeg hørt at man virkelig har et andet syn på hestene end eksempelvis her!

  • #6   24. okt 2016
    Resten af Europa har generelt et andet syn på heste :o) Både mht. hvordan man holder dem og hvordan de trænes - alt fra sadeler, grovfoder, metoder til ridning osv.

    Hvis du skal "tættest" på Danmark skal du nok holde dig til Norge, Svergie og Tyskland evt. Holland men så går det fantastiske landskab og oplevelsen med det jo lidt af :o)


  • #7   24. okt 2016 Jeg har redet en enkel gang på en ferie. Det var i Ungarn, og det var virkelig et flot sted! Det hele virkede meget fornuftigt. Jeg ved dog ikke om der er direkte rideferier der til..


  • #8   24. okt 2016 Jeg har været på riderejse i Catalonien. Der blev hestene holdt fornuftigt ift. Så mange andre steder. Dog fik jeg problemer med sadelen, og fandt ud af at jeg ikke tåler ruskind. Så hele min ferie blev ødelagt pga dette. smiley

    Mvh TT


Kommentér på:
Rideferie i udlandet - gode/dårlige erfaringer?!

Annonce