{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Hest stresser på fold ved indlukning {{forumTopicSubject}}

Min hest løber meget frem og tilbage ud på folden, når hestene begynder at blive lukket ind. Det er ikke særlig smart, nu hvor det er så glat og den i forvejen er i genoptræning for en skade i knæet, og helst ikke skulle rive op i denne eller pådrage sig nye skader.

I øjeblikket får hun Chillax som tilskud én gang dagligt. Dette produkt skulle i følge min dyrlæge hæve tærsklen for, hvornår en hest reagere ved en stressende hændelse. Dog står der på bøtten, at det kan gives i en periode med meget stress, her giver de et eksempel på flytning af hest. Derfor er jeg meget i tvivl om, om det er i orden at give hende det, de næste 3-4 måneder til vi er færdige med genoptræningen.

Det skal siges, at hun ikke har det helt store problem med at stå inde i boksen alene eller blive lukket ud sidst, men når de andre heste begynder at blive lukket ind, går hun helt bananas.

Kender i nogle produkter, man kunne give hende, så hun kan slappe mere af ved indluk, men så jeg stadig har en hest at ride på? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest stresser på fold ved indlukning
Kommentér på:
Hest stresser på fold ved indlukning

Annonce