{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Bomløs eller ej?! {{forumTopicSubject}}

Hjælp... Er snot forvirret!! Hvad skal jeg vælge og gå efter??

Jeg har en 8årig pony som kun er redet med pude! Jeg vil gerne i skoven og der føler jeg mig ikke sikker nok på en pude!

Jeg har købe en bomløs lammeskindssadel men har nu læst at det kan skade hestens ryg!!

Jeg har nu kik på en saddel som sælger siger har variabel bom!

What to do...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bomløs eller ej?!
  • #1   12. dec 2016 En lammeskinds Sadel er kun skadende for ryggen, hvis du laver letridning.

  • #2   12. dec 2016 Det med lammesadler er hvis man rider letridning uden sadlen er trykfordelende til det. Grandeur har lavet lammesadler hvor man godt må smiley
    Jeg har bomløs til både Zache og Dolly, de er begge fra Barefoot og jeg er rigtig glade for dem. Både fordi jeg sidder godt, men også fordi de er nemme at tilpasse. Jeg har haft en hav af bomsadler og vil man have en bomsadel skal man have fat i en sadelmager smiley
    Vil du gerne prøve en bomløs så skal du være velkommen til at prøve Zaches, du kan spørge Fredde om hun vil hjælpe smiley


  • #4   12. dec 2016 Alt er skadeligt hvis du bruger det forkert smiley Få fat på et tryk fordelende underlag, (og et lille tip- jo dyrere, jo bedre.) Og så undgå let sæde og letridning. Lammeskinds sadler er ikke rigtige sadler, de er mere ponypuder. En rigtig bomløs sadel er sådan noget ligsom barefoot og baloun, og dem kan man bruge ligsom almindelige sadler.

Kommentér på:
Bomløs eller ej?!

Annonce