{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Skøre vaner {{forumTopicSubject}}

Hej HG! smiley

Jeg synes, at det kunne være sjovt at høre om jeres hestes skøre vaner! Både de ligegyldige, de sjove, og dem, der er rigtig irriterende! smiley

Min pony Mini har to skøre vaner..
Den ene er, at når hun får foder i krybbe i en boks eller i en løsdrift, så tager hun en mundfuld, for derefter at tygge den, mens hun går hen til en væg og klør sig op af den - lidt a la en kat, der går op af menneskers ben. smiley

Hendes anden skøre vane er, at når hun får sit hø/wrap eller halm (afhængigt af hvad der kommer først), skal hun altid tisse! smiley

Hvilke skøre vaner har jeres heste? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skøre vaner
  • #1   21. feb 2017 Man kan næppe kalde det en vane, men min pony eeelsker hans tunge. Den bliver foldet og smagt på og ja sådan noget smiley Specielt hvis han har fået noget vådt at spise eller drukket noget, men han gør det også ud af det blå smiley

  • #2   21. feb 2017 Min SKAL have kløet inderlårene ved numsen. Går man ind og snakker med hende, så går der kun få minutter, så indparkere hun selv, så kan du række hånden ud og lige dér den rammer, der er dagens _sted_! Ofte er hun lige ved at ligge sig ned, vælte, vride mulen af led og hvad ved jeg, hun eeelsker det!

  • #3   21. feb 2017 Hun skal altid drikke imens (ja, imens..) hun spiser..

  • #4   21. feb 2017 Min kigger sig altid bagud til højre, når man har hende på staldgangen.
    Hun kigger aldrig til venstre side bagud, hvis i forstår.
    Det er ikke engang fordi der er noget spændende. Hun kigger bare hen på en væg eller dør.
    Og det er KUN når hun lige har fået trensen af, aldrig når hun får grimen af på staldgangen smiley


  • #5   21. feb 2017 Min skal altid gabe, inden hun får hovedtøj på smiley

  • #6   21. feb 2017 Haha smiley Det er også nogle underlige vaner. Gad vide, hvad der foregår inde i hovedet, når de gør det... smiley

    Den der med at gabe, når trense skal på/af har jeg også oplevet! smiley


  • #7   21. feb 2017 Jeg tænker nogle gange, at det kunne være vildt sjovt hvis de kunne snakke og så høre hvad de ville sige hvis man ikke gjorde det smiley

  • #8   21. feb 2017 Haha, måske din ville skælde ud! smiley

  • #9   21. feb 2017 Min Soulmate, skal ALTID lege med vandet.. Om hun drikker fra spanden i boksen, ude på folden, eller om man selv kommer med en, så skal der bare vand udover det hele.. Det er enormt dejligt, nu hvor det er mega koldt. smiley

  • #10   21. feb 2017 Åh min dreng har mange sjove aner, Han går fx tur med sin mad spand, når han får mad . ( han bakker mens han spiser og slæber spanden med)

    Så er han også helt vild med at blive kløet på sine inderlår, så han traver han ind foran én og bakker ind i én, til man klør ham.


  • #11   21. feb 2017 Min den store kan ikke drikke af vandkop som en normal hest. Hun drikker som en hund.. det tager en evighed smiley Vi har vandkopper med flyder.
    Og den lille har for vane at smile konstant. Det er hver gang hun smager noget nyt, får en godbid, lugter noget sjovt, bliver rørt på mulen og lignende smiley


    profilbillede
  • #12   21. feb 2017 Det mærkelige er bare, at hvis hun ikke får lov til at gabe, så gider hun ikke have trense på smiley

  • #13   21. feb 2017 Min gamle pony havde den vane, at når vi havde redet tur i skoven, og jeg satte hende i traileren for at køre hjem, så skulle hun altid tisse. Jeg kunne trække hende rundt i skovbunden i laang tid, men først når hun kom op i traileren (med spåner i) så tissede hun.

    Jeg blev træt af at traileren altid skulle være tissevåd, så jeg gjorde det til en vane at tage et vandfad med i traileren, og så lige holde det ind under når hun tissede - Det vagte en del opsigt når folk så det smiley


  • #14   21. feb 2017 Min skal lige kigge bagud inden hun får trense på og inden trensen skal af, så skal hun gabe smiley
    Har man ikke tid til at hun kigger bagud samt gaber, er hun meget tøse fornærmet smiley


  • #16   21. feb 2017 Min har en ret irriterende vane.. Hun skraber helt vildt med forbenet når der er noget hun er utilfreds med. Fx hvis hun ikke lige kommer ind fra fold når hun har bestemt det, hvis hun ikke kommer ud på fold når hun mener det er tid, hvis jeg går fra hende på staldgangen osv..
    Det er lidt belastende, men vi øver os på at blive bedre til at stå på alle 4 ben på en gang, og det går da også fremad smiley



  • Line M
    Line M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 114
    #17   21. feb 2017 Ha Pia, min ponyhest har også for vane at tisse i trailer og på staldgangen, så jeg har altid en spand klar til at stille ind under ham. Og ja, folk kigger smiley

  • #18   22. feb 2017 Min den store skære ansigt og er ved at dreje sin kæbe helt af led når hun ved at det er madtid smiley
    Der er rigtig mange der har set det og alle griner vildt over det for hun ser simpelthen så komisk ud smiley


Kommentér på:
Skøre vaner

Annonce