{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Hestes skøre vaner! xD {{forumTopicSubject}}

Hejsa! smiley

Kom lige til at tænke på min pony Tulle og hendes skøre vaner, og så tænkte jeg på om jeres heste er ligeså skøre! smiley Så vi kunne dele de dejlige hyppers skøre vaner! smiley

Min pony Tulle har flere underlige vaner!:

- Hun (hjælper) mig når jeg tager grimen af hende, hun drejer hovedet og tager det ned! smiley

- Hun bakker mega meget....

- Klør sit hoved når hun græsser :]

- Smasker når hun har fået vand ind i munden, så halvdelen vælter ud igen... smiley

- Hun laver sådan et lama sving med hovedet når hun keder sig (Link:) http://www.youtube.com/watch?v=KeHTIQnIGzo
(Ej, selvfølgelig ikke sådan! xD Men det ser sjovt ud! smiley )

(Ved ikke om nogle af tingene er meget almindelige, men pyt! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestes skøre vaner! xD
  • #1   30. dec 2013 min pony har næsten de samme vaner, men de er jo også næsten samme størrelse (staves) smiley smiley

  • #2   30. dec 2013 Tja, når min står i spiletov, bliver alt omkring sparket ind under hans mave. Når det først er der, er han ligeglad med tingene igen.

    Prøvede det engang var jeg havde ham nede i hallen og min søster sprang over nogle halmballer. Dem skrabede han også under maven, og så var han ligeglad.....


  • #3   30. dec 2013 Stinne: Hahah! Lyder da lidt skørt! smiley

    Team The Perfect Two: Shetlænder? Eller? smiley


  • #4   30. dec 2013 Jeg har lært min hoppe at kysse.. Såååh.. Hvis jeg står ved hende og ikke giver hende opmærksomhed nok, ved feks at snakke med en veninde eller andet, så skal hun altid kysse/nusse mig. Lidt som i "Moooar! Opmærksomhed. Nu!." Kan ikke lade være med at grine når hun gør det :b Søde dyr.

  • #5   30. dec 2013 mine ponyer har præcis samme vaner smiley de slår med hovedet sjovt og de tager forbenet op undersig når de spiser. den ene ruller også med tungen på en eller anden måde som mennesker næsten ikke kan, hun kan også selv knække en tyk gulerod ved at køre tænderne fra side til side på guleroden smiley og så køre en af dem også tænderne hen af boksen, det ser vildt underligt ud! vildt sødt alt sammen smiley

  • #6   30. dec 2013 Hvis der er et sted jeg glemmer at børste hende, så puffer hun til mig og 'peger' hen mod stedet.

    Hvis hun ikke synes jeg klør hende nok, så puffer hun til mig, og hvis jeg ikke reagerer, tager hun hovedet 'rundt om' mig og skubber mig på ryggen (hvis jeg står med hovedet mod hende), så hun nærmest skubber mig ind mod hende. Det er virkelig irriterende og anmasende! :o)

    Hvis jeg ikke har været ude ved hende i et par dage, snuser hun mig altid i hele hovedet, og slutter gerne af med at puste hårdt, så jeg får snot i hele hovedet... Det gør hun også nogle gange, hvis hun lige har drukket vand.

    Nogle gange når hun bliver bange eller forskrækket tager hun en dyb og hurtig indånding (det 'fnys' de tit gør, når de bliver forskrækket), men så finder hun ud af at det ikke var farligt, og så ånder hun dybt ud igen.

    Hun laver 'bambi' når hun bliver forskrækket.

    Hun spiser sit hø/wrap dobbelt så hurtigt som de andre i stalden.

    Hun skraber alt halmen ind under sig, så hun står næsten på cement med forbenene, mens hun står meget højt med bagbenene.

    Fuck en mærkelig og irriterende hest jeg har. smiley


  • #7   30. dec 2013 Winston skal altid gabe vildt overdrevet inden og efter han får hovedtøj på/af xD

    Når han spiser så spytter han altid halvdelen af maden ned i vandkrybben? smiley

    Hver gang jeg har været ude og ride så skal han ALTID tisse når han kommer ind i boksen igen xD


  • #8   30. dec 2013 Hahahha nogle sjove heste i har alle sammen! Så hyggeligt at side og læse! smiley

    smiley Kom lige i tanker om lidt flere sære vaner min anden shetter har! smiley

    - Når hun har spist foder vælter hun spanden og skubber den væk, lidt som om ''Pis den er tom!'' smiley

    - Og hun vælter også alle andre spande hun kan komme til...

    - Når jeg renser hendes hove ved forbenene hviler hun sit hoved på min ryg. (Har før vænnet(staves) hende af med det, men nu er hun sq begyndt igen -.- )


  • #9   30. dec 2013 min hest slikker på os lige så snart hun kan komme til det.. det er lidt klamt smiley

    og så elsker hun at vilke sig rundt om den pæl hun blir tøjret til når vi stigler hende..

    og så vil hun godt være med til at rense forhove smiley

    hmmm...

    en hun står sammen med

    bider i ALT!

    blander sig i ALT!

    uh uh! de har det med begge to at vælte trillebøren når man muger ud (de går i løsdrift)

    de vælter generelt bare alt hvad de kan vælte... -,-'

    tut (min hest) har sine steder på tur hvor HUN mener vi skal galoppere

    hun bukker i anspringet til højregalop smiley

    øøøhhm det var vidst det ?


  • #10   30. dec 2013 hun spiser ikke når hun er i brunst

    Frede (min part)

    drejer en masse gange rundt om sig selv inden han ruller sig

    undersøger om vi har guf over alt hver gang vi har hentet/smidt noget i striglekassen, og blir sur hvis vi ik har

    så har de den vane med bare altid at se søde ud smiley smiley


  • #13   1. jan 2014 Team springer: Hahahah! smiley

  • #14   1. jan 2014 Mini knabstrupper smiley

Kommentér på:
Hestes skøre vaner! xD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce