{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.873 visninger | Oprettet:

Dangro Kraftur {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Er der nogle der har erfaringer med dangros Kraftur? Overvejer at fodre mine to lidt overvægtige ponyer med det.
Indtil nu er de bare blevet fodret med vit/min, lucerne og alpengrün müsli, men det er især min hoppe er kørt helt død i og der ligger altid foder tilbage i krybben.
Kan jeres heste lide det? Og kan man godt give dem de 600 gram, på 1 fodring dagligt?
Mvh Line smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dangro Kraftur
  • #1   23. feb 2017 Jeg bruger det til min unghest.

    Altid vil jeg foretrække at dele foderet op i minimum to måltider fordelt på dagen - for at få bedst udnytte af det smiley

    Men det er et velsmagende foder (siger min hest) og det dufter da også ret godt synes jeg smiley

    Jeg er i hvert fald ovenud tilfreds med produktet.

    Men ja - i terorien kan du sagtens give 600g én gang - jeg ville bare dele det op, hvis det var mig smiley men det er vidst en smagssag smiley


  • #2   23. feb 2017 Godt at høre at din hest kan lide det smiley
    Ville også helst give dem over flere gange, men de kommer til at gå i løsdrift og tror godt de kan finde på at stjæle hinandens foder, når de ikke er bundet eller jeg kan holde øje med dem. Men det kan da være det går og de er søde mod hinanden:)


  • #3   23. feb 2017 Jeg bruger det til min 5 års, og jeg er så absolut tilfreds med det. smiley
    Super lækkert foder, hesten er rigtig pænt at se på (ihvertfald i vinter tøjet), og trives rigtig godt på det. smiley


  • Line M
    Line M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 114
    #5   23. feb 2017 Mine får det, i en fodring pr dag uden problemer. De ser flotte ud i pelsen, hovene gror og de er vilde med det. Men den ene har taget på af det, så jeg overvejer at skifte, når den sidste sæk er tom smiley

  • #7   23. feb 2017 Jeg finder foderet meget hypet - og der har været nogle fortalere som har været meget overbevisende. Det foder kan bruges til nærmest alle heste.

    Men den sidste tid er der dukket lidt flere erfaringer op, og flere har oplevet at deres heste tager på af foderet i løbet af kort tid. Derfor har jeg droppet at afprøve det, for mine ponyer skal bestemt ikke tage mere på.



  • #8   23. feb 2017 Tak for svar allesammen, er lidt i tvivl nu nogle af jer siger at jeres har taget på af det, det skal mine nemlig bestemt ikke. Ved bare ikke rigtig hvad jeg ellers skal give min hoppe, da jeg virkelig har svært ved at få hende til at spise sine vit/min selvom jeg tilsætter alt muligt lækkert smiley

  • #10   24. feb 2017 Har du evt overvejet bare at skifte vitaminerne ud. De smager bestemt ikke lige godt alle sammen.

    Jeg bruger vivet urtemineral og de glider ned rent hos min meget kræsne dame. Horselux plejer også at være et hit. Eller st hippolyt gemüse kraüter.





  • #11   24. feb 2017 Equigard synes jeg bliver for dyr, så ville helst finde en anden smiley
    Har allerede prøvet forskellige vit/min blandinger og mærker, lige nu for hun horselux multivit, men ja den er hun blevet træt af smiley
    Tænker jeg må finde et eller andet lækker og blande det op i, har i en ide?


  • #12   24. feb 2017 Jeg bruger det til 3 af mine Miniaturer, og er rigtig godt tilfreds.
    Har kun brugt det i knap 2 mdr, men hestene er glade for det og fungerer tilsyneladende godt på det.

    Har en der er overvægtig, og hun er bestemt ikke blevet tykkere på det. Tværtimod faktisk - sammen med lidt ekstra motion, har hun tabt lidt af det overflydende spæk (y)


  • #14   24. feb 2017 Har du prøvet at putte vitaminer i noget mash? smiley Det er der mange heste som synes er rigtig lækkert. Min egen får speedi beet med hendes vitaminer, som må siges at være kedeligt, men hun sluger alt man stiller foran hende smiley

  • #15   24. feb 2017 Jeg giver også en håndfuld kraftur eller to, det er en islænder, som heller ikke behøver at blive tykkere...

  • #16   24. feb 2017 Tak for svar til jer alle smiley
    Jeg har været ude og købe nogle andre vitaminer/mineraler i dag og de glider indtil videre ned, så det håber jeg bliver ved smiley

    Hun spiser det hvis det bliver blandet i mash, men indtil nu har jeg blandet bøtter til flere dage af gangen og så duer det jo ikke med mash.
    Men nu når jeg selv skal fodre hende kan hun jo få noget mash, hvis hun begynder ikke at ville æde vitaminerne.


  • #18   25. feb 2017 Wauw, Team Bøgh smiley
    Sikke en ændring!


Kommentér på:
Dangro Kraftur

Annonce