{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De Niro Young
  • #1   28. jun 2017 Jeg har tidligere haft et par De Niro Young, og der holdte lynlåsen desværre kun et års tid.... Kan derimod anbefale Parlanti støvlerne, de er af super kvalitet smiley

  • #2   28. jun 2017 Jeg har de niro Young, og før dem havde jeg en anden model af de niro som holdt i ca 5 år, uden problemer. De niro Young som jeg har nu er super gode og synes de holder ret godt. Dog blev den ene støvle hurtigt slidt på indersiden af benet, men ved ikke om det er noget med den måde jeg sidder på eller min sadel eller lign. Der er også sådan nogle ting der holder lynlåsen oppe når man har dem på, som der er gået hul i, men det er mindre betydning da de ikke har så meget at sige. Vigtigst for mig er at de holder formen og lynlåsen hvilket de fuldt ud lever op til smiley har haft dem i 1 1/2 år nu. Men det har altså også meget at sige hvor godt man passer på sine støvler. Jeg pudser dem jævnt, har en lynlåsspray til ar fjerne snavs, og stiller dem aldrig op, da jeg lægger dem eller hænger dem (så de ikke falder sammen og lynlåsen bliver bøjet).

    Dog overvejer jeg nogle mountainhorse næste gang, da jeg synes lynlåsen på dem ser utrolig solid ud, men håber på der går nogle år endnu smiley


  • #3   28. jun 2017 Mine De Niro holder fint, der er intet så længe du passer lynlåsen og støvlen ordentligt.

  • #4   28. jun 2017 Der har heller intet været med mine i den tid jeg har kunnet passe dem i læggen, men hvis man ikke passer på dem, mht. pudsning ovs. så kan lynlåsene specielt, 'falde ned' under brug, altså at de lyner sig selv ned. eller også var det bare fordi jeg havde for store lægge til sidst... smiley
    Men de kan helt klart anbefales - det er de bedste støvler jeg har haft til dags dato og kunne nemlig godt tænke mig et par nye, men nu skal pengene jo også være til det smiley
    Desuden falder de heller ikke sammen, hvis du stiller dem op med et par aviser rullet sammen til en slags 'kagerulle' - det er det jeg har gjort med mine og der har ikke været noget smiley


  • #5   28. jun 2017 Mine De Niro Young er speciel syet, men jeg er SUPER glad for dem. De er nu 3 år gamle og det kan slet ikke ses. Læderet er mega lækkert, de er bløde, former sig perfekt, støtter godt.

    Lynlåsen blev skiftet efter 2 år og det er nu meget fair (de går jo da man bruger dem meget, rider to heste om dagen). Har været super glade for mine.

    Udover det SKAL man beregne at lynlåsen går på læderstøvler fordi den bruges så meget og det gør de på ALLE slags.


Kommentér på:
De Niro Young

Annonce