{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Hoppe i brunst {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Min hoppe er lige nu i brunst og har været det i et stykke tid, men her på det sidste er det blevet værre. Hun skaber sig på folden, men ikke mere end det er til at grine af. Under ridning er hun næsten umulig at ride. Hun spjætter med bagbenene osv.

Min veninde giver sin pony urter, når den er i brunst. Virker det eller har I prøvet andet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hoppe i brunst
  • #1   2. jul 2017 Min hoppe for stroppy mare..
    hun for det hver eneste dag, forsøgte en vinter at stoppe med det fordi vi ikke red særlig meget, hvilket resulterede i at hun blev så nervøst anlagt og flyvsk i sin brunst at hun endte med at løbe mig ned da jeg trak med hende..

    derudover kan hun nærmest ikke være alene når hun ikke er på det i sine brunster, og spadser ud og stejler osv hvis hun så hører andre heste..

    når hun får sin stroppy mare kan hun rides i alle 3 gangarter og håndteres af små piger på 9 og 11år (hoppen er 170cm) i sine brunster og vi kan ikke så meget som mærke det på hende smiley


  • #2   2. jul 2017 Hej smiley
    Mange tak for dit svar!
    Min hoppe gik også mere eller mindre amok, da hun var alene her for nogen dage siden.
    Jeg vil helst klart kigge nærmere på stroppy mare smiley


  • #3   2. jul 2017 Det er i hvert fald værd at forsøge..

    ved min gik der 14dage så havde det allerede en kæmpe effekt på hverdagen gennerelt.. en anden hest jeg kender gik der ligeledes 14dage så var den også nemmere..

    andre virker det ikke på og andre igen skal have en måneds tid plus/minus før de mærker effekt..

    Jeg er glad for det, og i de normale perioder hvor vi bar rider i vante omgivelser kan jeg nøjes med at give halv dosis, i de perioder hvor vi har stævner eller andet uvant vi skal så for hun fuld dosis smiley


Kommentér på:
Hoppe i brunst

Annonce