{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Vaccination af hest {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg har lige købt en hest, hvis vaccinations papir ikke er i orden.
Der med skal min hest have den almindelige og en Boost vaccine.

Mit spørgsmål lyder på, hvad tror i ca jeg skal give for vaccinerne?

Og hvad koster det ca at få lavet en handelsundersøgelse? smiley

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaccination af hest
  • #1   10. jul 2017 ring rundt til forskellige dyrlæger og spørg smiley

    det er meget forskelligt afhængig af hvor i landet man befinder sig og hvilken dyrlæge, så du får kun et præcist svar hvis du ringer eller kigger på deres hjemmesider smiley


  • #3   10. jul 2017 Vaccination koster for mig mellem 750-1000kr pr. vaccine..
    HUSK at hvis du skal starte forfra er det altså 3 vacciner den skal have ikke kun 2..

    handelsundersøgelse gav jeg 1500kr for


  • #4   10. jul 2017 Handelsundersøgelse uden røntgen ligger mellem 1400-2200

  • #5   10. jul 2017 Gav selv 3100 for handelsundersøgelse for min på Ansager, og i prisen er tandraspning med. Han fik så fuld røntgen et andet sted til 5.500

  • #6   10. jul 2017 Har du købt hesten, inden du får lavet handelsundersøgelse? Eller køber du den, hvis den går igennem handelsundersøgelsen?
    Det kan blive en både grim og dyr fornøjelse at købe en hest uden at få lavet handelsundersøgelse inden man betaler den og henter den hjem. Især hvis vi taler om et civilt køb, dvs. imellem 2 private.
    Vaccinationer koster vidt forskelligt afhængigt af dyrlæge og hvor i landet i befinder jer. Men fra ca. kr. 500 og op.


  • #7   10. jul 2017 Jag har købt hesten, da jeg kender ejeren og ved at kan ikke fejler noget (hvad man kan se og mærke) grundet til at han skal handelundersøges er fordi der skal forsikring på ham.

    Går udfra at jeg skal starte helt forfra med vaccinerne for sidst han blev vaccineret var i 2014....


  • #8   10. jul 2017 Så skal den forfra.. det vil sige 1 vaccine og nummer 2 efter mellem 21 og 92 og så nummer 3 efter 5-6måneder (6måneder og 21dage helt præcist)
    og derefter er det hvert år


Kommentér på:
Vaccination af hest

Annonce