{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wintec sadler?
  • #1   26. sep 2017 Jeg sidder skønt i Wintec. Var heldig at sadelmager kunne tilpasse sadel til min hest, for synes de er som sofaer at sidde i - behagelige smiley høj kvalitet er det som regel ikke, men holdt fint til mit behov, og var let at gøre ren smiley

  • #2   26. sep 2017 En Wintec vil jeg kalde for luksusudgaven af en billig sadel. Den bruges af mange rideskoler og tilpasses lettere pga mulighed for skift af kopjern. Synes de er svære at sidde i da de er glatte pga syntetisk læder og derfor foretrækker jeg en rigtig lædersadel som fx Bates

  • #3   26. sep 2017 Jeg rider i Wintec isabell wert dressursadel - passer begge mine heste. Elsker at man kan flytte, udskifte og nu helt undvære knæstøtterne. Blødt sæde, og dybt sæde uden at blive låst fast. Til at få fat i til fornuftig penge let brugt. Jeg rider meget udendørs og ture, og her elsker jeg at det kan regne uden at jeg skal hjem og pudse og nusse.

    Skal jeg brokke mig, så slider jeg sadlerne op på ca 6-7 år - men så køber jeg en ny, og afsted det går.

    Mine heste har gået med Wintec IW siden de er blevet tilredet, og jeg har selv tilpasset og skiftet kopfjern ect fra de var 4 år til nu 9-10 år.

    Min berider starter de store stævner på hestene, og er glad for at ride i min Wintec sadel.

    Mvh Charlotte


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   26. sep 2017 Malli beskriver det ret godt - luksus udgave af en billig sadel.

    aldrig en sadel jeg ville bruge penge på til min hest, jeg syntes det er noget skrammel.

    Men wintec lever højt på at folk tror at udskifteligt kopfjern = kan tilpasses en hver hest


  • #5   26. sep 2017 Jeg er fan af wintec. Sadlen skal selvfølgelig passe både hest og rytter.
    Jeg har en wintec springsadel og vil på længere sigt også gerne have fat i en dressursadel fra wintec. De ligger godt på min hest, og jeg sidder godt i dem smiley


  • #6   26. sep 2017 Har haft en wintec 500 close contact spring til min tidligere hannoveraner. Den lå godt på hende men jeg hadet den da den var for hård, flad og med alt for lidt støtte. Har også redet i en kombi men var ej heller glad for den... smiley

    Mvh TT


  • #7   26. sep 2017
    Så længe man husker at de ikke passer alle heste, bare fordi man kan skifte kopjernet så er de ganske glimerende.

    Jeg synes deres dressursadeler er helt glimerende og sidde i - men det er bare ikke alle heste de ligger godt på.


  • #8   27. sep 2017 Jeg er glad for Isabell Werth: dressur kunststof. En dejlig let sadel som passer begge vore heste. Foretrækker cair.
    Synes de er nemme at holde rene.


  • #9   27. sep 2017 har haft en 500. den lå ikke godt og var ikke så behagelig. har nu en werth. den mest behage jeg har prøvet. desværre synes hesten ikke det samme.

Kommentér på:
Wintec sadler?

Annonce