{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Opbevaring af trense {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står i den situation at jeg skal have fundet en mere praktisk måde at opbevare min trense, da den lige pt. bare hænger i en garage. Den vil skulle blive i denne garage, evt. pakket ind i et skab.

Jeg havde egentlig planer om at købe en trensetakse til den. MEN det er mere eller mindre at finde en trensetaske med foer indvendig, så den reelt har en virkning.

Så jeg vil høre om der er nogen herinde, som måske har en mere praktisk måde at få den opbevaret eller kender til trensetasker som vil fungere under de forhold jeg har?

Det er trensen på billedet det drejer sig om.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opbevaring af trense
  • #1   22. nov 2017 Kan du inke bare opbevare den sammen med sadlen?
    Jeg forstår ikke helt problemet. Hvis du er bange for at den bliver fugtig, så må du tage den med indenfor, eller evt pakke den ind i et tæppe med en fugtpose.


  • #2   22. nov 2017 Nej for sadlen hænger inde i staldejers hus og hun ønsker kun at have sadlen hængende derinde.
    Men må opbevare resten af mine ting i deres garage/stalden. Så skal den indenfor at hænge skal jeg transportere den til og fra stalden hver gang.

    Men det var lige præcis idéer til hvordan det ellers kunne opbevares for at undgå fugt smiley
    Den med tæppet havde jeg slet ikke tænkt på smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   22. nov 2017 en lille aflangt skab, (på str. med en stor trensetaske), beklædt indvendig med flamingo smiley

  • #4   22. nov 2017 Du går ned i Thansen eller lignende butik og køber en af de dimser, der er beregnet til at suge fugt ud af luften.
    Du køber en til skabet med hesteudstyr, og en til jeres bil.

    Fx denne dims:


  • #5   22. nov 2017 Hos os bliver der hængt et viskestykke over smiley

  • #6   22. nov 2017 Alle sammen mange tak for jeres forslag. Jeg vil klart overveje dem alle sammen.

    Det med fugtfjerneren og så viskestykket var meget god smiley


  • #7   22. nov 2017 Vel da Tindur stod opstaldet slæbte jeg udstyret (læder) frem og tilbage da jeg ikke havde et tørt sted at have sadlen. Nu har jeg isoleret mit sadelrum og sat en fugt/frost ovn op der sørger for at det er lunt der inde smiley

    Mvh TT


    profilbillede
Kommentér på:
Opbevaring af trense

Annonce