{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Kommende studenter?? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er en kommende student - skal op i dansk A d. 26 juni kl. 8 om morgen smiley Fint nok, så bliver jeg den første student i vores klasse og kan slappe af smiley
Men jeg er filme kørt mega træt i at læse, læse, læse og atter læse. Jeg laver ikke andet end læse, men jeg er også HF'er, så jeg skal op i alt smiley
Har indtil nu været oppe i 3 eksaminer, 2 skriftlige og 1 mundtlig. Der fik jeg 12 smiley Mangler 6 eksaminer endnu: d. 4 juni(psykologi C), 8 juni(Kultur- og samfundsfag B), 11 juni(Religion B), 15 juni(engelsk smiley (trække spørgsmål d 14, det er en 24 timers eksamen), 22 juni(biologi smiley (trække spørgsmål d. 21) og så d. 26 juni.. PYH!!!
Plus jeg skal til Ålborg og tage klar-parat-start prøven d. 12 juni.. Og Fini er ved at blive tilredet, så hende skal jeg ud til hver dag - der er godt nok knald på..
Sidste år var jeg oppe i 4, og fik 4,7,7 og 10. Så det var fint nok smiley (mat mundtlig, mat skriftlig, billedkunst og naturfag) Plus jeg havde sso i vinterhalvåret, der fik jeg også 10, så det kan jeg da ikke klage over..
Men tror ikke, at det går mig særligt godt i kultur- og samfund, ej heller i dansk :s

Andre der sveder sådan i det som mig?? Og bliver studenter? Hvor mange eksaminer har I tilbage?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommende studenter??
Kommentér på:
Kommende studenter??

Annonce