{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

jeg er så bekymret {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hest (som så mange andre)...



Nu er hun endnu en gang gået fra fodret, og det nye foder har hun kun været på siden hingste kåring i herning...



Jeg havde fat i doktor dyr igår, for at høre om det er noget han ville se på...



Men så længe hun spiser bare lidt og drikker, så er det ikke noget i halsen.. og så længe hun ikke taber sig er det ikke alarmerende...



Men hun var undervægtig i vinters, og jeg ville blive så ked af det hvis hun bliver det igen...



Hun skulle rigtig have mellem 3 og 4 kg af det fuldfoder jeg fodre med, og så hø ved siden af..



Hun spiser MAKS, og jeg mener virkelig maks 1 kg foder om dagen, som regel kun et halvt..



Hendes hø gider hun ikke ære (jeg har lige skiftet hø, fordi jeg selv og min normale leverandør var løbet tør).. og dette hø er meget fin struktur, og det gider hun bare ikke æde...



Jeg er simpelthen så bekymret for hende...



Dog skal det nævnes at hun kommer på græs fra 06.30 om morgenen til kl 20-21 tiden om aftenen.... så der når hun forhåbentligt at spise en masse.. men tit når jeg køre forbi, så står hun bare og "sover"



Der er ingen ting at mærke når jeg rider hende.. der er hun helt som hun plejer...



i forgårs, prøvede jeg at blande noget andet foder i hendes eget, og så røg det lidt bedre ned... men igår, der hjalp det KEINE.... i morges hjalp det lidt....



er der andre som har heste som spiser sådan lidt on/off....



og er der noget foder som er specielt godt til kræsne heste (sjovt for det plejer hun ikke at være)...



årh frustration


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg er så bekymret
Kommentér på:
jeg er så bekymret

Annonce