{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Hjælp - Vild pastinak {{forumTopicSubject}}

Min hest har taget en enkelt bid af hvad jeg i dag har identificeret som vild pastinak plante, i onsdags. Hun havde i går endnu ingen ummidelbare symptomer. Bør jeg være bekymret? Skal hun behandles på nogen speciel måde? Eller skal jeg bare vente og se om der kommer nogle symptomer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - Vild pastinak
  • #1   1. sep 2018 Ville ikke være vanvittig bekymret, hvis hesten kun har taget en bid. Men fjern planterne, hvis de er på folden.

  • #3   1. sep 2018 Du kan evt give en detox kur, hvis du er bekymret. Det fik min, da han havde en slem forgiftning

  • #4   1. sep 2018 En enkelt bud vil jeg ikke være bekymret for, forretningsmæssigt, men kig som nævnt i munden om der er noget at se.
    Og så fjern planterne hvis de er på folden smiley


  • #5   3. sep 2018 Soli fik fat i en vild pastinak under hegnet - jeg havde fjernet alle på folden - og han åd den inden jeg kunne flå den ud af munden på ham..jeg gav ham detox fra urtefarm for en sikkerheds skyld pga aktivt kul og probio til maven..men ville ikke være bekymret over en enkelt tænker desværre bare at det var den du så hun åd smiley detox og probio en kur 1 til 2 gange om året renser deres system og er klart en anbefaling herfra

  • #6   16. sep 2018 Tak for svar alle sammen - der er ingen på folden, hun blev bare grådig på tur og fik fat i en. Hun fik heldigvis ingen symptomer på noget, men fik hyben (og får det stadig) fra dag 1 for at booste immunforsvaret

Kommentér på:
Hjælp - Vild pastinak

Annonce