{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
316 visninger | Oprettet:

' tilbage (; {{forumTopicSubject}}

' nej nej , rawash har været udlånt til en i jylland .. og kom hjem her i forgårs , så da jeg begyndte at ride ham .. det gik fint , men han gad ikke gå frem ligemeget hvor meget du bankede hælene i ham og gav ham en med pisk , blev så sur . men han gik jo bare videre så da jeg ville slå over i trav gik han bare .jeg løsnede tøjlerne gav ham en med pisken i røven og hamrede hælende i ham.. men da jeg havde gjort det i cirka 2min , gik han i trav , kun luntende trav , jeg prøvede at drive ham fremad , men nej nej .. han gik stille og rolig , da jeg så gav ham en med pisken stoppede han op . IIIH blev såå sur på ham . denne gang gik jeg fuldstændig amok ' jeg stoppede så ..
' jeg gik ind og ringede til hende der og spurte helt nøjagtig hvordan han var derovre , så sagde hun
' ja han gik pænt , men han gjorde ikke hvad jeg sagde , så jeg tog spore på og gav ham martingal og kandarbid , det gik ivertifald fremad , og godt , han reagere flot ,
' jeg blev helt målløs så spurte jeg hvordan hun rider ham ,
' ja normalt . han gad ikke gøre som jeg sagde så min mor bad mig hamre til ham , han gik og trippede fra side til side , jeg brugte jo højre tøjle og højre ben når jeg skulle til højre , og omvendt til den anden . men han forstod det ikke , og når jeg ville stoppede ham , altså hive tøjlerne tilbage og læne mig frem så tog han hovedet op derfor brugte jeg martingal , og så med bidet brugte jeg da jeg brugte tøjlerne og han ikke reagede på det ..
' jeg blev helt målløs og sagde bare okay .
' så sagde hun '' han lærte hurtigt , men vis han skal udlånes igen så bare sig til ''

' jeg blev så ked over min hest , at jeg havde sendt ham sådan et sted . han var blevet ondskabsfuld overfor hopper og vallaker
; hun sagde ellers til mig at hun var elite rytter , mne jeg kunne høre hun var begynder

' stakkels rawash , han skal genoptrænes :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ' tilbage (;
Kommentér på:
' tilbage (;

Annonce