{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

VERDENS MEST UHELDIGE UGE... {{forumTopicSubject}}

Ja der er nok ikke mange der slår min uge!

Det startede alt sammen med at jeg har randt rundt og haft det pisse skidt og dårligt.
Så skulle min kære pony til falck-rønne onsdag fordi hun har været halt i 3måneder og intet hjalp. de fandt så ud af det var fordi hun havde et brud i koden på det højre forben. fint nok hun skal bare stå to måneder mere såå...
MEN så bliver jeg så rigtig syg med halsbetændelse og kan næsten ikke snakke, shit tænker man når man skal til mundtlig dansk årsprøve fredag... Til årsprøven kan jeg knap snakke men det lykkes mig at få et stort 7 tal (stort 9 på gl. skala) det jeg skulle have snakket lidt mere om for at få 10 viste jeg pisse meget om så det var bare ærgligt jeg ikke nåede det.
Så får jeg det så pisse skidt med mens smerter så man ikke kan gå.. ARGHH!!... Men hesten skal jo passes så jeg springer "frisk og frejdig" på cyklen og i rundkørslen giver jeg faktisk tegn til jeg ikke skal dreje meeen bilisten vælger at tro jeg drejer og drejer selv så jeg hakker i bremsen og han snitter mit forhjul! IDIOT!
hos hesten skulle jeg lige i butikken (roskilde rideudstyr) og kigge efter en gave til min veninde men selvfølgelig havde de ikke noget til en menneskelig pris da de havde mini udsalg i tirsdags .. Grrr!.. stille og roligt skal jeg ind og klippe ponyens forbinding af så den kan komme ud til de andre (har stået inde to dage) så hun er jo rigtig irriteret og der er mange fluer så hun sparker sig selv på maven for at få dem væk men rammer "LIDT" ved siden af og rammer mig klokke rent lige i hoved så jeg to sek efter er DÆKKET i blod! AARRH! ÛBBER ALLES siger jeg bare helt vildt!
men et lille lyspunkt efter at have ventet 3½ time på skadestuen er lægen der endelig kigger på det i det mindste rigtig hot ;-PPP... rauw... bauh chicka wauh wauh"!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VERDENS MEST UHELDIGE UGE...
Kommentér på:
VERDENS MEST UHELDIGE UGE...

Annonce