{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad får jeres plag af krybbefoder?
  • #1   3. maj 2019 Vi har altid brugt Brogaarden Sure Grow. smiley

  • #2   3. maj 2019 Min på tre får struktur 100 fra Danish Agro og lidt equsana balance. Nu hvor de kommer på græs skal han over på icelandic brix. Og når de kommer ind igen køre vi bare på struktur 100. Det en frieser. ??

  • #3   3. maj 2019 Min er opstaldet ude nu og får equisana balance. Da han var hjemme fik han omega 3 junior fra dangro sammen med lino crunch da han var lidt slank. Er rigtig glad for dangros produkter.

  • #4   3. maj 2019 Equesana balance foretrækker min, da han ikke bryder sig om musli, men foretrækker pillefoder.

    Mvh Charlotte


  • #5   3. maj 2019 Min fik horselux grow som den trivedes meget med og uden problemer

  • Helle A
    Helle A Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 182
    #6   4. maj 2019 Jeg har haft kigget på noget af det foder der nævnes.

    Jeg mener at den mængde foder hesten skal have, det er ca forventer kg hesten skal veje som voksen. Dvs han skal have omkring 1 kg i døgnet. Da der bliver fodret 2 gange om dagen, vil det være ca 500 gram pr måltid. Det synes jeg lyder meget, men det er det måske ikke alligevel.


  • #7   4. maj 2019 Hej Helle
    1 kg foder dagligt er ikke særlig meget smiley

    Hvis plagen ikke “orker” at spise det, så kan du fodre med vit/min tilskud, og så vil du oftest være nede i 100-150 gram dagligt fordi det er koncentreret. Men så skal du lige forholde dig til hvilke andre komponenter han skal have ved siden af, for at fx få nok protein ect - her kunne lucerne være en mulighed.

    Jeg foretrækker, at købe noget som er et gængs produkt, som gør at jeg kan nøjes med at give græs og/eller grovfoder ved siden af uden at skulle tænke på at give yderligere.

    Mvh Charlotte


  • Helle A
    Helle A Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 182
    #8   4. maj 2019 Hej Charlotte
    For mig er 1 kg meget smiley
    Jeg har normalt brugt foder hvor hesten maks fik det halve smiley


Kommentér på:
Hvad får jeres plag af krybbefoder?

Annonce