{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad får jeres drægtige hoppe ??
  • #1   14. okt 2013 min hun vil få pavo foder, nu får hun Care4life, og Podo care, senere vil hun få, Podo lac.

  • #2   14. okt 2013 Sidste år og også ind i dette år fodret jeg med Natur Müsli og supplerede op med EquiLac Müsli
    Det sidst nævnte er et tilskudsfoder til avlshopper

    De sidste to måneder af drægtigheden og i diegivningsperioden som supplement til det daglige tilskudsfoder (f.eks. Natur Müsli).

    Dækker hoppens ændrede og forøgede næringsstofbehov i perioden, hvor fosteret færdigudvikles, mælken dannes, og hvor der skal være energi til den nye drægtighed.

    http://hippolyt.dk/DK.aspx

    Det er den jeg bedst kan li ellers har jeg brugt Pavo, den syntes jeg ikke har været helt så god

    Podo Lac
    For drægtige og diegivende hopper

    Egenskaber
    Indeholder letfordøjeligt kobber, zink og mangan til det ufødte føl
    Indeholder det gennemtestede Podo® koncept
    Ekstra E-vitamin og Beta-caroten for at øge fertiliteten
    Holder hopper i optimal foderstand og bidrager til maksimal mælkeydelse
    Korrekt kalcium/fosfor-forhold

    Velegnet til
    Til den drægtige hoppe
    Til den lakterende hoppe

    http://www.pavo-hestefoder.dk/produkter

    Over Pavo Podo Lac

    Dette top kvalitetsfoder giver det ufødte føl essentielle næringsstoffer og stimulerer en maksimal mælkeydelse hos hoppen
    Pavo Podo®Lac er Trin 1 for at støtte hoppen og føllet mod sund vækst. Giv dine føl Pavo Podo®Start fra 3-ugers alderen, Trin 2 i Pavo avlssortimentet

    Kan dog bedst li den fra Hippolyt, men ALLE har vær deres mening, smag


  • #3   14. okt 2013 Vores har fået Kalve valset fra DLG hele sommerene, og de har aldrig set bedre ud. Så det får de også fremover. Og det er super godt til vores ungheste også. Så vi slipper for en masse forskellige slags foder til alle hestene !!

  • #4   14. okt 2013 Bruger som regel Equilac, men indtil ca. 2 mdr inden foling får de kun wrap og vitaminer.
    Equilac er også godt at fortsætte dem på i den første del af laktationsperioden.


  • #6   15. okt 2013 Min får 0,5 kg studflakes, 30 g minivit vinter - lucerne og wrap...
    Hun har termin 1 april


  • #8   15. okt 2013 Troja får 1 kg trotting cubes, 250g suregrow, 250g linamix, godt med lucerne, 300g betfor og 2 dl olie. Hun får ca. 10 kg hø til natten.

    Dette får hun fordi jeg ønsker hun tager lidt mere på så hun har noget at stå i mod med til det bliver rigtig kold. Hun bliver så sat yderligere op når vi når hen til 3 mdr. før hun skal fole..


Kommentér på:
hvad får jeres drægtige hoppe ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce