{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

gilbert stadig uren ØV :( {{forumTopicSubject}}

Ih hvor jeg dog er ked af det lige nu!

Gilbert er uren og det har han været i snart 14 dage, har haft dyr. på ham og han sagde det måske var et begyndene overben, men helt kunne han ikke fortælle mig hvad der var galt... han sagde som sagt at jeg skulle lade ham stå inde i 14 dage og genoptræne ham i 14 dage. han måtte ikke komme på sold eller rides kun gås med... efter ca. 1 ugen blev jeg nød til at lukke gilbert på syge fold... da jeg simpelhen ikke kunne styre ham fordi han var smæk fyldt med energi... (jeg må ikke sætte ham ned i foder da han allerede er for tynd sagde dyrlægen)


så i dag skulle jeg se om han var rengående eller ikke... og som jeg altid gør tager jeg ham i en longe og han pleger bare at være så sød... men ved ikke hvad der gik for ham men han stejæede og sparkede ud efter mig og blev sku helt nervøs da han ALDRIG har gjordt sådan før... prøvede også at løbe med ham men der var han også helt mærkelig... til sidst måtte jeg tage transe på ham og sætte mig op på ham og trave så de andre kunne se om han var uren... (det var han så meget lidt kun - det er altid godt) så ville jeg trække ham på den store fol så han kunne være lidt ude og krutte lidt af da jeg ikke kunne styre ham, men på vej derned går han vildt amok, han sparker efter 2 heste på forskellige folde og rammer stødhegnet begge gange.... og da vi så lukkede ham ind kom der er hest for at hilse hvor på gilbert bliver hingstet og sparker ud med hns bagben og er ved at ramme en dame i hoved...


jeg kan virkelig blive så opgivende, aner ikke hvad jeg skal gøre... synes jeg har prøvet alt... og han pleger bare slet ikke at være sådan ...

vil bare så gerne hve han bliver rask og gå gennem den lorte handelundersøgelse så jeg kan syge forsikre ham og så vi kan være sammen hele livet!!!

holder jo utrolig meget af ham og vil bare ikke miste ham... selv om han er en bæ hest lige nu!!

uhhh smiley skulle bare ud med det, der er ikke rigtig nogle der gider høre på mig, da de ikke er int i heste... så nu bliver det her inde smiley

håber i kan fatte hvad jeg har skrevet... hehe

//charlotte og den frække gilbert!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gilbert stadig uren ØV :(
  • #1   29. jul 2007 kender godt det med en vild hest, fordi den ik får brugt sin energi.

    Amigo stod stille hele december fordi han var voldsomt undervægtig, og har aldrig oplevet ham sådan.

    Han var fjern, levede lidt i sin egen verden, adlydede ingen, gik sine ejne veje, folk var bange for ham når de sku lukke heste ind, han sprang rundt i muderet og gjorde folk mudret fra top til tå, løb gennem hegn... ja det var forfærdeligt! jeg kunne ik selv styre ham heller, han var slet ik sig selv.

    -Og det var fordi han ikke blev redet. puha siger jeg bare!


  • #2   29. jul 2007 det samme er det med gilbert jeg var også en tur i mudderet... og alle er også bange for ham men normalt er han verdens sødeste hest

    er ved at opgive ham ... lige nu!!!!


  • #3   29. jul 2007 så slem er gilbert ikke ved også hvorfor hn er som han er jo... ENERGI!!!

Kommentér på:
gilbert stadig uren ØV :(

Annonce