{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

Han når bare ikke længere.. {{forumTopicSubject}}

tja tiden er gået og jeg har haft marquist i 3,5 år.. jeg elsker den hest overalt på jorden.. men han når bare ikke længere indenfor dressuren, han er bare ikke den rette hest til det.. men han har så mange andre ting han er god til.min ridelærer sagde at je gskulle overveje og sælge ham hvis jeg ville komme længere.. jeg må indrømme jeg vil gerne længere og drømmer da også at komme op og ride de store klasser.. hun har heste jeg må ride og købe efter et stykke tid.. men jeg tænker også bare på min uddannelse får jeg tiden..?
hvad ville i gør sælge eller lade hver?
elsker han jo og han er min første hest..
men jeg vil også gerne videre..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han når bare ikke længere..
  • #1   4. aug 2007 jeg har selv en hest der går lb dressur men jeg vilel genre springe så jeg rider dressur til la sælge rham og køber min længe ventede springhest

  • #2   4. aug 2007
    Ville sælge. Med tiden vil du bare blive mere og mere træt og sur over at du ikke kan komme videre og det vil gå ud over din hest.
    Så hellere købe en du kan have en stor glæde af.

    MHT studier og uddannelse tror jeg da nok du skal få tid til en hest..


  • #3   4. aug 2007 Jeg synes du skal ride din undervisers hest, og se om det er det du vil smiley

    Og så sælge smiley


  • #4   4. aug 2007
    Men synes du skal tænke over det Hippie hest siger. Kig på andre ehste også, og få evt en anden end bare din ridelærer til at godkende den..


  • #5   4. aug 2007 Det var ikke sådan hun mente slet ikke.. det er mogle virkelige fine hest hun har i ridning for andre.. og nu er der to der har sagt til mig han ikke kommer længere.. men måtte også hjælpe hende med at ride, det er bare ikke det samme som at have egen hest.

  • #6   4. aug 2007 hmm puha.. det er svært... jeg har også ind imellem fået den kommentar om min vallak... fik jeg engang af en jeg stod opstaldet ved, og red undervisning ved.. at jeg bør sælge den, da jeg ikke kunne komme sålangt med ham i dressuren... og det kan jeg heller ikke.. eller jo han kan sagtens lære mange ting i dressur.. men han har ikke gang nok til at komme langt i dressuren..

    så det ente med at jeg til sidst købte mig endnu en hest som kan komme længere i dressuren, som jeg gerne vil.. smiley det var dog ikke pga det han sagde... men var et valg jeg valgte fordi jeg ikke følte kunne komme så langt på min vallak.. men kunne alligevel ikke nænne at sælge ham.. han er også min første hest.. og har ham stadig..

    men det er noget man må mærke efter om man har lysten til at skille sig af med sin elskede hest.. og købe en ny.. det er noget man kun selv ved.. hvad en underviser siger, skal man nogle gange passe lidt på.. men ja du ved bedst hvad du vil.. smiley


  • #7   4. aug 2007 uha, jeg har EN gang nævnt ordet sælge for mig selv, men brød næsten sammen, det tør jeg slet ikke tænke på igen, måske føler du bare han ikke når længere? Det var faktisk af samme grund at jeg nævnte ordet sælge for mig selv, kunne bare ikke få Tonga til at stoppe, noget så simpelt altså, men pludselig skete det, og så nåede vi et godt stykke videre, det går så ret skidt igen nu (samme problem), men nu gør jeg lige en STOR indsats på det problem i morgen, og så ser jeg derfra, for ellers er jeg nok grædefærdig

  • #8   4. aug 2007 Jeg syntes du skal beholde den du har.. Og når du så er færdig med din uddannelse har du jo flere penge og så kan du jo købe en bedre hest og stadig beholde den "gamle".

    Jeg kunne ikke sælge tempo bare fordi han ikke kan komme så langt indenfor dressuren.


  • #9   4. aug 2007 i mit hjerte vil jeg heller ikke af med ham..

Kommentér på:
Han når bare ikke længere..

Annonce