{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

på tur - Der sker altid noget sjovt d: {{forumTopicSubject}}

Heej HG’er d:

I går var jeg på en lille tur med Imagine og Maria på Fatiemore.
Vi red bare lige ud til en skov og hjem igen. Bare i skridt (:
Og det var kun på et lille stykke ved, og det skal lige siges at det er første gang jeg rider tur på Imagine, efter hun blev min (:
Men så i dag ville jeg godt på tur igen d: heh. Og det var Maria da med på. Og i dag red vi ud i skoven og ud over stupmarkerne. Ude på stupmarken sætter jeg i trav på Imagine (Det er mig der bestemmer når vi traver eller lignende. Da imagine ikke er så gammel og sådan) men jeg kan så mærke på Imagine at hun er helt kold og bare traver som om hun havde gjort det i 100 år. Sp jeg sætter i en lille galop. Og med det samme kommer ørene helt frem på hende (Selv om de var det i forvejen d: hehe) Da vi så kommer ned til enden af stupmarken, rider vi tilbage. Også sætter jeg Imagine i galop igen. Og denne gang driver jeg lidt på hende. Der skulle ingenting til og hun begynder at løbe stærkere d: heh. Men stopper dog da jeg bedte hende om det (:
Det var så første gang jeg jordede på Imagine (: hehe. Super dejligt.
Men vi rider så videre ind i skoven, og de går rigtig bare der og hygger sig hestene. Men lige pludselig kommer der et rådyr løbene. Og både Fatiemore og Imagine bliver bange og løber. Dog løber de bare et kort stykke også stopper de igen. Både mig og Maria grinte helt vildt. Fordi vi havde set og hørt det rådyr. Heldigvis skete der ikke noget og vi rede videre. Også var det enlig meningen da vi kom til enden af skoven at vi skulle vende om. Fordi der var 1,5 km. Hjem. Også skulle vi ride langs vejen. Og det var jeg ikke så glad for at skulle gøre på Imagine. Selv om hun er trafik sikker. Men så tog jeg bare beslutningen om at vi skulle ride langs vejen hjem (: Og det er jeg super glad for vi gjorde fordi hun gik bare super pænt hele vejen hjem, selv om der kom lastbiler og busser og traktor og ligende. (:

Det var bare lige en lille hilsen her fra d: hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  på tur - Der sker altid noget sjovt d:
Kommentér på:
på tur - Der sker altid noget sjovt d:

Annonce