{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

så er beslutningen taget;( {{forumTopicSubject}}

min gamle hoppe jasmin som er omkring de 20 år(hun er krybbebider så det er ikke nemt at se) skal aflives.

hun er mor til mine to føl. den ene er en rigtig dygtig spring hest som springer mb(hun er solge) og den anden er ferrari som jeg snart skal tilride.

hun har gigt og har tit besvær med at gå. jeg har længe ønsket hun skulle ha fred men min bedste har hele tiden sagt at hun har det fint og er sund og rask. det er ikke fordi min bedste holder af hende at hun ikke vil aflive hende men fordi "det giver så mange problemer og koster penge"

jeg har kendt hyppen i snart 7 år og elsker hende. ver gang jeg kommer op i stalden kommer hun løbende fra folden eller går hen til mig hvis hun er i boks. hun er så dejlig men så den 23 december er jeg på besøg og går op til hende.

hun står tilbage i boksen og sover. da jeg gå hen til hende kigger hun bare på mig og vrinsker. hun kan næsten ikke bevæge sig;( at stå og se min gamle hest sådan var virkeligt hårdt, hun har ingen livs gnisst tilbage.

jeg snakker med min bedste om det og hun siger at hun har tænkt på det og det sker nok efter nytår.
på en måde blkev jeg super glad men også ked af det.
jeg sagde farvel om aften(ved ikke om jeg kommer der op inden hun skal væk)

nu har jeg det lidt sådan som: hvorfor kunne min bedste ikke have gjordt det for 1 år siden. så kunne heste i det mindste have undgået de mange smerter som hun har nu og være gået bort med et godt minde.

jeg kommer til at savne hende men hun vil få det godt på de evige græsmarker. måske møder hun sine 2 første føl som desvære var dødfødte tvillinger.

hun kan umuligt få det dårliger end hun har det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er beslutningen taget;(
Kommentér på:
så er beslutningen taget;(

Annonce