{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

så er beslutningen taget {{forumTopicSubject}}

mercury skal kastereres. en lidt træls situation men han er simpelthen for vild som hingst. smiley og ingen steder vil have ham så der er ikke så meget at gøre.

håber han bliver mere rolig når han er blevet gjort mindre mandig. så desværre ingen føl på ham smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er beslutningen taget
  • #1   22. maj 2008 okay, blev han også for hingstet?

  • #2   22. maj 2008 der er da heller ikke ret meget ide i at holde en blandingshest som hingst..?

  • #3   22. maj 2008 Nej det kan da ikke betale sig at have en blandings hingst ..

  • #4   22. maj 2008 jeg vi nu sige det sådan at han allerede er efterspurgt,, men jo det er da ikke lige den dirkete avlshingst jeg har der. tror beslutningen er den rigtige,. men er trist over det alligevel. elsker hingste men ham her er simpelthen for vild.

  • #5   22. maj 2008 Så meget anderledes bliver han jo heller ikke- han er sikkert stadig din lille baby som vallak.. Men ja, tror bestemt det er et klogt valg..

  • #6   22. maj 2008 altså mange venner vil jo gerne have en gratis bedækning, hvis de alligevel har en blanding smiley

    self er beslutningen den rigtige.. der er absolut ingen grund til at lade en middelmådig hest gå og avle..
    man får meget mere ud af at smide en avlsgodkendt hingst på sin hoppe, end en blanding. også selvom hoppen er en blanding.. smiley


  • #7   22. maj 2008 Janni søger job i dressurstald pr. 1. august S
    bare fordi hingsten er en blanding behøves den jo ik være midelmådig.. blandings heste har jo ikke chancen for at blive avlsgodkendt på samme måde som andre hingste.. så du kan jo ligsom ikke rigtigt sige at en blanding ikke kan være lige så god som en med papire og som er avlsgodkendt..

    men er helt enig i at det nok er det rigtigt valg. der kommer også altid en række problemer med en hingst.. så som at finde opstaldning osv.


  • #8   22. maj 2008 Sara **Savner sin Baby* *
    det ved jeg godt.. men en blanding mellem fjordhest og araber er efter min mening ikke mere end en middelmådig blanding, og ikke "værd" at avle videre på..

    det er ikke meningen at du skal føle dig støt over det pernille, for hesten kan jo godt være dejlig alligevel.. er selv ved at tilride en dejlig fjordblanding og den er super sød..


  • #9   25. maj 2008 Janni søger job i dressurstald pr. 1. august S
    kan godt se det.. sådan vil jeg da også mene hvis man ser sådan generalt.. men har bare mødt flere nordbakke blandinger som jeg heller end gerne ville hve et føl fra.. ikke kun pga. de er søde men fordi de har klaret sig utroligt godt på konkurence banen;) altså mener bare at det er lidt bedømmende at sige at en araber fjordheste blanding i alle tilfælde bare er en midelmådig hest der ikke skal avles på;)


Kommentér på:
så er beslutningen taget

Annonce