{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

YES! Så fik vi købt ham :D !!! {{forumTopicSubject}}

Argh weee, så har vi KØBT Chopali!:D
Må nok hellere lgie fortælle heleee historien, for dem der ikke har hørt den i for vejen -.-

Altså. Det startede med at i November2007 fik vores fodermester og hans kone fik en unghest opstaldet hos dem. (De bor 4min. gang fra mig). Denne unge palomino vallak på 4½ var ikke blevet redet sådan rigtigt siden tilridningen i omkring vinterhalvåret i 2005/2006, da han var hingst. I April 2007 blev hesten kastereret da ejeren ikke kunne finde nogen ryttere fordi han var hingst. Jeg skulle forsjov prøve at ride denne unghest den 24. nov 2007. Unghesten viser sig jo så at være Chopali. Jeg bliver total solgt i ham med det samme! Efter som at min gamle hest ikke måtte gå konkurrencer mere efter den 5. december2007, gik jeg straks i gang med at plage mor og far om at købe Chopali. Han stod til hele 60000kr. Jeg synes det lød helt vildt, men det var jo ikke mine penge der skulle bruges xD. I hele december red jeg ham flere gange og han blev bare sødere og sødere. Lige fø jul havde jeg ham med til undervisning hvor min underviser kiggede på ham. Også hun blev solgt i ham! Hun sagde at han ville kunne nå langt i de rigtige hænder, og han var hver og en krone værd! I starten af januar havde vi en samtale med ejeren omkring at købe ham. <b>MEN</b>. Så kommer hele problemet. Ejeren ville have at hvis vi købte ham for 60, og så f.eks. jeg om 4år bliver skadet og ikke kan ride mere, så vil hun have førstekøbsRET til 60000, selvom han måske er 150000kr værd. Det ville vi ikke gå med til, for hvis det var at Chopali blev skadet og ikke kunne rides mere, og vi satte ham til salg for 15000, så ville hun jo ikke købe ham tilbage. Fair nok? Ingen skønhed til mig. Vi lavde det sådan at Chopali kom her op til mig og stå, hvor jeg måtte passe og ride ham som min egen, og det fik jeg 300kr for. I mandags ringede min mor til ejeren og snakkede igen med hende. Ejeren lovede at ringe tilbage så snart hun havde snakket det igennem med sin mand, osv. Og i dag!!! Idag ringede hun, og sagde at hvis vi gav 65000 så ville hun sløjfe første købsretten. JA SELVFØLGELIG vil vi give 65000, for vi har fået at vide 15402356332 gange at han var de 60000 værd og han ville kunne nå så skide langt.
.. og nu sidder jeg bare her og er total glad, for jeg har såååå mange planer xD Vi skal til 5års championat, vi skal til morsø 2009, vi skal til dm osv xD Haha, du drømmer Frida xD

Ville bare lige dele min glæde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  YES! Så fik vi købt ham :D !!!
Kommentér på:
YES! Så fik vi købt ham :D !!!

Annonce