{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Nina J
Nina J
Tilmeldt:
11. feb 2005
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Hvordan er det??? {{forumTopicSubject}}

Jeg er en pige på 12 som har redet da jeg var 6-7 år men holdt op men begyndte igen for nogen måneder siden (efteråret) nu rider jeg på nybegynder hold og har lige lært at sætte sadel på. Jeg har en veninde der har en hest ved navn Ronja hvis i kender hende (står på Hjortekær) Hun bruger alt tid på Ronja og nogen gange er det ikke så sjovt. Men hvor meget tid bruger man på en hest??? og er det hårdt????

Hilsen en Tinker elsker

PS. hvis nogen har nogen billeder af Tinker må de meget gerne sendes!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan er det???
  • #1   11. feb 2005 Ja, det er hårdt, og er man ikke indstillet på at bruge enormt meget tid på hesten bør man ikke anskaffe sig en..

  • #2   11. feb 2005 hey
    det tager meget af ens tid..
    Jeg er ikke så meget sammen med mine venner mere som jeg var før...
    For jeg har anskaffet mig stella og så må jeg også passe hende...
    Men elsker det og vil ik undvære hende et sekund...
    så det:D
    Men kender godt det med at det er træls, for før jeg blev et skudt i heste var min veninde det, og brugte al sin tid over ved hesten


  • #3   11. feb 2005 Jeg bruger også lang tid på mine heste fra jeg kommer hjem til at vi skal spise og så ud igen og gøre dem klar til natten!

  • #4   11. feb 2005 ja nogen gange er det hårdt, med alle de lektier også er det ikke altid at man lige kan nå hesten.. bruger omkring 2 til 3 timer om dagen.. nogen gange mere.. men der er også meget sjov idet! som når man skal til stævne ellr når hesten er god i dressur, spring el. lign! men ville aldrig opgive ridningen for venner el. lign. har næsten redet hele mit liv:O).. /<nus

  • Nina J
    Nina J Tilmeldt:
    feb 2005

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #5   11. feb 2005 Jeg har også en hund, men vi skal snart flyter og for enden af vejen er der en rideskole og så er det der hvor bakken er........ Jeg tænker stadig væk men jeg har heller ikke spurgt min far og jeg har aldrig haft part før så måske skulle jeg få part først.....

  • #6   11. feb 2005 Altså en hund kan man aldrig samline med en hest! = )

  • Nina J
    Nina J Tilmeldt:
    feb 2005

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #7   11. feb 2005 Jeg har masser tid lige nu sidder jeg og er på internet og ser TV og er alene hjemme....... jeg har været alene i 6½ time for jeg fik fri kl.12 idag og det eneste jeg laver er at spille på PC og se TV og gå tur med min hund........såe.... som i kan se at jeg har masser af tid..........

  • Nina J
    Nina J Tilmeldt:
    feb 2005

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #8   11. feb 2005 JO JEG ELSKER MIN HUND HØJERE END ALT ANDET (måske undtagen min far)

  • #9   11. feb 2005 Ikke med pasning!

  • #10   11. feb 2005 jegbruger AL min tid på min hest!
    fra jeg for fri..
    til kl halv 6 hver dag!!!
    og når jeg kommer hjem fra skole senest halv 2 så går der max en halv time så er jeg på vej ned til min hest!
    men jeg nyder det..


  • Nina J
    Nina J Tilmeldt:
    feb 2005

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #11   11. feb 2005 ok, det var faktisk 7½ timer jeg har været alene

  • #12   11. feb 2005 Jeg har 4 heste her hjemme... og det er faktis kun mig der står for dem... jeg har kun tid til at sætte mig ned i en times tid efter skolen, så skal man ud og ride de 2 af dem, og så skal de ind, og så er kl 18.00 og der er mørkt... derefter har jeg tid nok.. men klokken kan godt blive mange inden jeg er færdig med lektierne..
    Det er meger HÅRDT at have hest.
    Jeg fik halv part på en hest (DV) inden jeg fik min/mine egne, for på den måde kunne jeg mærke hvad jeg gik ind til.. og det var kun en hest jeg havde dengang.. nu er det blevet til 4 hvor af den ene er et føl.

    knusss


  • Nina J
    Nina J Tilmeldt:
    feb 2005

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #13   11. feb 2005 så det er en god ide at få part før at få hest??

  • #14   11. feb 2005 tja det er det vel nok..
    MEn så skal det også være sådan hvor du også skal muge ud og alt det der...
    Men ja det tager tid & koster penge


Kommentér på:
Hvordan er det???

Annonce