{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.542 visninger | Oprettet:

Veterinærmedicin - hvordan er det? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg tænkte på om nogle af jer studerer eller har studeret veterinærmedicin?
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvor meget fritid i har? hvor meget tid i bruger på studiet? arbejder i ved siden af? hvordan får i tid til jeres hest også?
Tror i det ville kunne lade sig gøre at have et deltidsarbejde OG tage en anden uddannelse sideløbende? (Monty Roberts Instruktør-uddannelsen på 2-3 år)
(Jeg har ikke egen hest pt)
Jeg er vant til at arbejde hårdt. Og jeg er meget struktureret og fagligt godt kørende! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veterinærmedicin - hvordan er det?
  • #1   19. jun 2012 Jeg studerer ikke selv veterinærmedicin, men har en veninde der gør.
    Men uanset hvilken universitets uddannelse du tager vil det være umuligt at have et deltidsjob OG tage en anden uddannelse sideløbende.
    Ved at min veninde har sindsygt travlt og til tider svært ved at finde nok tid til hendes hest tiltrods for at hun ikke har et arbejde ved siden af studiet.
    At læse veterinærmedicin skulle efter rygterne været et af de hårdeste studier!

    - Rikke


  • #3   19. jun 2012 Tusind tak begge to! smiley Altså jeg har gået på elitegymnasium hvor 5 afleveringer om ugen var standard og store opgaver heller ikke var en sjældenhed.. Så jeg er vant til at være meget dedikeret til læsningen. Så det skræmmer mig ikke at det er et svært/hårdt studie:)
    Men det lyder dog som om at det er fuldstændig udelukket med to uddannelser på samme tid! ØV! smiley
    Pernica: Mener du seriøst 50.000-70.000 kr?!?!?!!?! smiley Hvordan i alverden finansierer du det?!?!?!!? smiley