{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.542 visninger | Oprettet:

Veterinærmedicin - hvordan er det? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg tænkte på om nogle af jer studerer eller har studeret veterinærmedicin?
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvor meget fritid i har? hvor meget tid i bruger på studiet? arbejder i ved siden af? hvordan får i tid til jeres hest også?
Tror i det ville kunne lade sig gøre at have et deltidsarbejde OG tage en anden uddannelse sideløbende? (Monty Roberts Instruktør-uddannelsen på 2-3 år)
(Jeg har ikke egen hest pt)
Jeg er vant til at arbejde hårdt. Og jeg er meget struktureret og fagligt godt kørende! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veterinærmedicin - hvordan er det?
  • #1   19. jun 2012 Jeg studerer ikke selv veterinærmedicin, men har en veninde der gør.
    Men uanset hvilken universitets uddannelse du tager vil det være umuligt at have et deltidsjob OG tage en anden uddannelse sideløbende.
    Ved at min veninde har sindsygt travlt og til tider svært ved at finde nok tid til hendes hest tiltrods for at hun ikke har et arbejde ved siden af studiet.
    At læse veterinærmedicin skulle efter rygterne været et af de hårdeste studier!

    - Rikke


  • #3   19. jun 2012 Tusind tak begge to! smiley Altså jeg har gået på elitegymnasium hvor 5 afleveringer om ugen var standard og store opgaver heller ikke var en sjældenhed.. Så jeg er vant til at være meget dedikeret til læsningen. Så det skræmmer mig ikke at det er et svært/hårdt studie:)
    Men det lyder dog som om at det er fuldstændig udelukket med to uddannelser på samme tid! ØV! smiley
    Pernica: Mener du seriøst 50.000-70.000 kr?!?!?!!?! smiley Hvordan i alverden finansierer du det?!?!?!!? smiley
    Jeg satser på at komme ind i england/skotland/irland og har ikke egen hest pt. Så om kbh er dyrt er ikke relevant for mig:)


  • #5   19. jun 2012 OMG! smiley Det var da vildt!
    Så du har ikke taget nogen form for lån?
    Jeg vil gerne læse i engand fordi for det første har jeg gået på internationalt gymnasium = jeg kan alle fagudtryk i fysik/kemi/matematik på engelsk og ikke på dansk + jeg står til at få så godt et gennemsnit at jeg kan få et stipendie derovre fra.. smiley
    Men tusind tak for at dele din viden! Det kan godt ske jeg var blevet lidt overrasket ellers! smiley


  • #7   20. jun 2012 Åh.. Troede godt nok ikke det var SÅ dyrt! smiley Jeg er helt i chok!
    Jeg tror ikke de bliver billigere i udlandet.. desværre.. nå okay.. det er da meget heldigt for mig så - at de er på engelsk selv om jeg ikke skulle få det stipendie så jeg kan studere i england. smiley
    Du skal have tusind tak for at dele dine erfaringer med mig! smiley


  • #9   20. jun 2012 ja... Men selv 50.000 er mange penge når man ikke har dem.. smiley Og monty roberts uddannelsen koster også 60.000 UDEN rejser osv.. smiley
    Men jeg er også bare stræber så jeg tror bare jeg ville føle mig NØDT til at købe dem alle! smiley Og ja, så selvfølgelig interessen. Jeg vil jo gerne lære alt hvad der er at lære om det! smiley


  • #11   1. apr 2013 Jeg har ingen forstand på vet. medicin, og jeg går kun på HTX. Så der er ikke meget erfaring.
    Men jeg har en lærer, som har undervist på HHX og HTX, og sideløbende taget en kandidant. Jeg tror oven i købet han har gjort det to gange, og undervisningen har vidst også været fuldtids. Lærerne har jo så forberedelse, og han har undervist i mange år samt hans fag er der vidst ikke så mange skriftlige afleveringer i, så der kan han spare en del.


Kommentér på:
Veterinærmedicin - hvordan er det?

Annonce