{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.804 visninger | Oprettet:

klage på dyrlæge pga fejlbehandling {{forumTopicSubject}}

Hej alle hg'er

så kommer der lige lidt af en roman som jeg håber i alle vil kigge igenne og kommentere da jeg virkelig er på bar bund.

søndag den 3 februar henter jeg min hoppe på fold, hun kan slet ikke gå eller bevæge sig på nogen måde.
få hurtig fat på dyrlæge og han kommer ud og konstatere midlertidig lammelse i h. skulder.

onsdag den 6 februar får jeg min egen dyrlæge ud fra charlottenlund, han kigger på hende og fortæller mig at hun er minimalt uren h. forben og at jeg om mandagen skal starte genoptræning på hende !

mandag starter jeg genoptræning, skridter i 4 dage og begynder så trav, men synes hun går utrolig underligt (tænker kort at hun nok lige skal igang igen)
dagen efter gør hun det igen og jeg ringer så igen til min dyrl. han kommer 2 dage efter og kigger men kunne intet se på hende ( kunne altså selv se den var halt v.forben) jeg bliver bedt om at fortsætte genoptræningen, 3 dage efter ringer jeg så igen og fortæller at der ALTSÅ er noget galt med hende, vi køre så op på charlottenlund samme dag og hun bliver tjækket ved at jeg rider og longere hende foran min dyrlæge, han fortæller mig endnu engang at der ikke er noget galt med hende og sender mig hjem. der gåtr knapt 1 ugen så ringer jeg så igen og holder fast i at der altså stadig er noget galt med den, han kommer ud dagen efter og lægger en blokade i v.forben knæ, og kode, vi præsser hende ret meget men han kan stadig ikke se noget. jeg lader hende så ståca 3 dage hvor jeg så igen igen henvender mig til min dyrlæge vi aftaler så jeg skal komme op dagen efter og få taget røngten, det gør jeg så og han siger igen hun er helt fin, vi aftaler så den skal have en uges fri og derefter genoptræning.

efter 3 uger er hun stadig halt og han kommer igen ud og konstatere at jeg bare er en PYLLER MOR over for min hest og at jeg bare skal se at komme igang med at ride hende og bla bla bla...

hun står yderliger noget tid hvor jeg engang imellem skridter hende for at se om den er uren stadig.

får så hestehvisker til hende, som også fortæller mig at min hest er fin nok og den ikke fejler noget og at jeg bare skal ride på hende.

går så igang med genoptræning igen igen, men hun halter stadig rider ca 4 dage for at se om hun pjattede, men nej stadig halt var hun.
kontakter så min dyrlæge igen hvor han bare koldt siger HUN FEJLER INTET CHARLOTTE, NU RIDER DU I SKOVEN OG HYGGER DIG MED HENDE, DU ER FOR PYLDRET OVER HENDE!

OK tænker jeg og ringer så til falk-rønne og aftaler tid der for nu ville jeg finde ud af hvad der er galt

vi var så der oppe igår den 30 april 2008, og fik konstateret gaffelbåndsskade på v. forben

hun skal nu stå stille dog med fold i 3 mdr, og skal derefter så til genscaning!

mit spørgsmål er så.

jeg har lagt omkring 17800 kr i dyrlæge regninger pga denne halthed hos min dyrlæge i charlottenlund, og pga fejlbehandling for dyrlægens side vil jeg nu gerne have nogle af mine penge retur, hvordan gør jeg og er der andre der har prøvet noget ligne.

pft. charlotte og fanta!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klage på dyrlæge pga fejlbehandling
Kommentér på:
klage på dyrlæge pga fejlbehandling

Annonce