{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

møg dag, og god dag {{forumTopicSubject}}

idag til stævne havde vi tøsen med da cassius var blevet halt, da line havde redet lx, blev tøsen MEGET mærkelig og ville ligge sig, først troede vi bare det kløede, men da hun blev ved fik vi fat i et termoneter, det viste sig så at hendes temperatur var helt ned på 36,3 hvor hun normalt har over 38, og hun rystede helt vildt, så hun fik nogle tæpper på og vi sørgede for at gå i solen med hende, ca 15 minutter sener tog vi temperaturen igen der var den faldet endnu mere 36,2 tror jeg, så vi blev enige om vi skulle hjem med hende, og det var bare NU, hendes ejer ringede til dyrlægen, men hun var i allestrup så der gik lidt tid før hun kunne komme, men da hun kome viste det sig så, at hun havde fået nyreslag, så hun fik nogle indsprøjtninger, da vi kom hjem fra stævne med chakira så hun heldigvis frisk ud igen og rystede ikke mere!
det var så det dårlige!

men jegf red jo for første gang dressur på chakira, hun var bare så dejlig at ride, og så afslappet og arbejdsvillig i lb-1, og det første så til at jeg vandt med 200 point (71,4%) , selvom jeg glemte programmet, ups hehe!
og i lb-2 var hun så lidt mere oppe på dupperne men stadig rigtig dejlig at ride og der fik jeg en 2 plads med 185 point (63,8%) og der glemte jeg sørme osse programmet, haha, men det mest irriterende var at hvis jeg ikke havde glemt det havde jeg vundet, for der var kun 1 poiny immelm mig og første pladsen, og jeg fik jo trukket 2 fra på grund af jeg glemt programmet, men så kan jeg bare lære de skide programmer, til en anden gang!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  møg dag, og god dag
Kommentér på:
møg dag, og god dag

Annonce