{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Jager føl barn . {{forumTopicSubject}}


hej i forummet

jeg har en hoppe der i dag gjore noget helt besynderligt hun begyntde at jage sit føl med hovet hel nede ved jordern og tvang ham rundt endda så meget at han flere gange måtte søge flugt i hegnet og rive både stolper og net ned fordi han fik stød ..

men det fortsatte i flere omgange så jeg fik gå ind i folden og bramse hende i at jage ham rundt som et tosse ,for han gjor ikke noget ,sådan særligt vild
i ved ,de pllejer jo at ville søger grancer for at løbe eller den slags men det orkede han næsten ikke

og hun bed ham i hans haser og ned langs forebenene troede jeg i starten at det var fordi hun ville bramse ham men nej det var det så ikke

da hun også deler folden med 2 ander hopper med ders føl
tænke jeg i første omgang om det var begrund af det at hun tro at en af de ander ville stjæle hendes baby men heller ikke det var det ..

og tilsist fik jeg gøre alvor af min trussel i mod hende så det kunne holde op ,det der og det hjalp ..

men hele tiden skulle hun sirkle om ham ,han fik virklig ikke gør meget efter hendes opfattelse
og nu er han så trat at han er lige ved at sejne om på folden i en go bunke hø
jeg har få lagt ud blandt dem for at få lidt ro på dem

gud ved vad det var ,der gik hende på siden hun gjore sådan det syndes jeg ikke at ha set før tros jeg ofte ser dem spurte runt efter ders føl fordi de lige skal krutte af men slet ikke sådan

har nogen af jer ander oplevet det med jeres føl



så er der også en ande ting .. mine føl spiser jo også mad og hø og gras og nipper jo til alt vad de kan komme til
men jeg har set at de ofte bliver hudløse i numsen af lidt tynd mave og har så givet jeg dem zinksalve på det hjælper lidt på saften .. så ikke det skal svie spå meget og ofte går det i sig selv men det ser lidt humsk ud ..

og ydliger mere, så har jeg set at i hasen har mor hoppe ofte lavet sår på dem ,fordi hun ej vil have dem liggen for længe og undret mig om det også forkommer hos jer ander der har føl at en Hest gør sådan ... eller er det kun mine
stor set alle føl , jeg har haft har set sådan ud på ders haser .. lidt mystisk ikke men de få dov pels og pæne ben inde de bliver 1 år tid

men elles er de meget tillidsfulde og kærlige alle 3 og man kan gå fint til dem og kæle med dem uden problemer
den en wooé ja hun ligfram springer op på en for at kæle


føllene kan ses i mine profil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jager føl barn .
Kommentér på:
Jager føl barn .

Annonce