{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Albion SLK?? {{forumTopicSubject}}

I min nu efterhånden lidt håbløse sadeljagt efter en Albion SLK, er jeg netop blevet oplyst at man kan få sadlen med både Narrow og Standard seat på præcis samme bom og puder. Min egen har standard, idet jeg var af den opfattelse at narrow var på bekostning af kammer vidde.

Jeg har lagt billet ind hos en sadelmager som har sadler på bestilling fra Albion, men er nu blevet i syv sind om jeg skal have en narrow i stedet.

Jeg har altid sværget til Windsor Elite og Passier Optimum sædet, netop pga. den meget smalle talje. Jeg får normalt fornemmelsen af at benene presses ud, og har problemer med at nå omkring i fx Wintex og Isabel Werth. Min egen Albion er dog noget bedre, men kunne stadig godt bruge endnu smallere talje.

Det er blot sin sag at bestille en sædetype man aldrig har prøvet - nogle herinde der har/har prøvet en Albion SLK narrow? Og evt. kan give et prej om fornemmelsen er noget nær en Optimum eller windsor?

Bor i Jylland og der er desværre ingen forhandlere hvor jeg kan afprøve før køb. De er alle på bestilling.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Albion SLK??
Kommentér på:
Albion SLK??

Annonce