{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

erstatning for dyrlægeregninger.. kan? {{forumTopicSubject}}

Nu står jeg i den ærgelige situation at jeg har brugt knap 12.000 kr i dyrlægeregninger på shake her de sidste 2 måneder, og han er stadig ikke rentgående..

Dyrlægerne mener at han har en steril betænelsestilstand i kode og hovled og har derfor behandlet ham for det...
Han har fået sprøjtet binyrebarkhormon ind i kodeledet 2 gange med 3 ugers mellemrum og skulle være rask nu..

han var ren i bøjeprøve for 2 uger siden, super godt jo, men så da jeg her i torsdags tog ham ind på banen, kunne jeg se at det var det samme igen smiley
Han er stadig urent på venstre volte, akkurat ligesom før..

Så er det jeg tænker på, kan han evt have en gaffelbåndsskade i stedet for betændelse?

han er ikke blevet scannet, så vi ved jo ikke 100% hvad det er..

Jeg har brugt lige omkring 10.000 kr på hammel dyreklinik som stillede diagnosen, steril betændelses tilstand..

Nu er det så at jeg tænker.. at hvis det viser sig at de har givet den forkerte diagnose og at det viser sig at han har en fx gaffelbåndsskade... kan jeg så få erstatning for nogle af de penge jeg har brugt på en forkert behandling?? :S

hjælp!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erstatning for dyrlægeregninger.. kan?
  • #2   26. aug 2008 Ved jeg ikke. Prøv at stille spørgsmålet på HN, der er flere vokse, til at svare på denne type spørgsmål.


  • #3   26. aug 2008 det er ikke mit forsikringsselskab der skal give mig pengene, men dyrlægernes smiley

    jeg kan ikke skrive på HN smiley


  • #4   26. aug 2008 Tjaeh, et eller andet sted kan du jo først få erstatning hvis dyrlægen ikke kan bevise at de stillede den rigtige diagnose. Men tror ærlig talt det bliver svært :S



  • #6   26. aug 2008 pau:

    ja det er jo det..
    men da de tog ledvæske ud af benet for 2 uger siden.. var væsken super fint.. så så kan det jo ikke bare lige pludselig gå så meget tilbage igen? :S


  • #7   26. aug 2008 CBK

    han har fået taget røngtenbilleder, bøjeprøvet, halthedsundersøgt og lagt blokader.. men så vidt jeg ved lagde de ikke blokader i senerne, og han blev aldrig helt rentgående i da de lagde dem...!

    De skulle jo, som de kompetente dyrlæger de er, have foreslået "dumme" mig en scanning så, for at slå lidelsen helt fast..


  • #8   26. aug 2008 Er det den dyrlæge du plejer at bruge ? Hvis ikke du har tillid til denne dyrlæge, kan du bede om dine billeder og opsøge en anden læge, det stå dig frit for.

  • #9   26. aug 2008 Om den oprindelige dyrlæge har stillet en fejldianose, kan vi herinde desværre ikke svare på.
    Ej heller forsikringsspørgsmål.


  • #10   26. aug 2008 jeg har tillid nok til dem, for de plejer at gøre deres arbejde godt, og det er jo ikke for at være sure på dem.. men de har vel en forsikring der dækker deres fejl.. ligesom en smed har det? :S

  • #11   26. aug 2008 man kan kun se forandringer på knogler på røngtenbilleder..

  • #12   26. aug 2008 var jeg dig ville jeg hurtigst muligt få en helt anden dyrlæge ud.....kan denne person så med det samme påpege at det ikke er det den forrige dyrlæge har konstateret, SÅ ville jeg nok kræve nogle penge tilbage. herregud 10.000 d er sq en slat penge hvis det er fejlbehandling...man kunne forstå hvis det var 1000 det drejede sig om, men SÅ mange penge, ej her skal du gå videre med sagen X)

    held og lykke.


Kommentér på:
erstatning for dyrlægeregninger.. kan?

Annonce