{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

Ideer.... {{forumTopicSubject}}

Nogle der kan hjælpe mig med nogle ideer?
er ved at skrive stil.. kan ikke rigtigt få nogle gode ideer... så har i nogle? hvis ikke hvad syntes i så om det jeg har skrevet intil videre? ærlig mening!!!
Her kommer det:

Manden ved vinduet.
Menneskerne begynder at finde ud i verdenen igen, blomsterne smiler igen på ny. Sommeren hænger lavt i luften. Selv det kan jeg se her oppe fra. Jeg behøver ikke at gå uden for, for at opleve det der er på vej, eller måske det der allerede er her. Alle ved hvilken tid det er blevet.
Forår, forelskelsens tid. Den tid hvor to ensomme sjæle forvandles til en.
Alle sorger er pludselig borte, ingen er nu såret, og det er som om alle har glemt deres bekymringer. Eller også gemmer de dem bag den glade facade. Problemerne ligger nu og venter ubarmhjertigt på at foråret er forbi, og at den pludselige kærlighed svinder ind til ingenting, så de kan overtage menneskernes krop og sjæl.
Sidste år, samme tid, var jeg en af de mange, som var den ene del af den forenede sjæl.
Jeg var så overblendet af den kærligheden der var mellem os, eller måske den kærlighed som ikke var der. Måske var den fantastiske kærlighed noget jeg havde bildt mig selv ind. Det eneste jeg ved nu, er at jeg ikke vil begå den samme fejl igen, ikke i år, eller noget andet år.
Når man er beruset af den store mængde kærlighed, kan man ikke se fejlene, hverken hos sig selv eller hos andre.
Man lever i sin egen lille lykkelige osteklokke. Lige indtil foråret er forbi og osteklokken bliver løftet, så vælter alle arene frem.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Ideer....

Annonce