{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

så sur {{forumTopicSubject}}

Må lige ud med det da jeg bare er så træt af vores mure:(
I behøver ikke løse det, havde bare behov for at komme ud med. Og det blev jo rigeligt lang.
Nu har vi haft håndværkere det sidste lange stykke tid, og fra onsdag til fredag har vi haft mure og fredag lukker han så hunden ud. Og da jeg kommer hjem ca. 8.50 siger han til mig at "hunden fik lyst til at løbe en tur". Han har meget travlt og køre inden jeg når om i haven for at kalde på hunden, (da jeg jo tror at den er der) Da jeg kommer om i haven er der inge spor af hunden. Så går ned i skoven 10 m fra os og kalder, men stadig ingen hund. Møder en som lover at ringe hvis hun ser den, og der gå også kun 5 min så ringer hun og fortæller at den løber ude på løgstørvejen (meget trafikeret vej) Men de kan ikke komme i nærheden af den, den løber forvildet videre. Hjem og ringe til politiet og melde den savnet. Og vi har så ikke set noget til den siden.
Søndag aften bliver vi ringet op af en hundepention fra brovst (omkring 60 km væk) at han har vores hund. Den er blevet afleveret af politiet. Så manden er kørt afsted efter hunden. 900 kr for at få udleveret hunden. Men skøndt at hunden er fundet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så sur
Kommentér på:
så sur

Annonce