{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

hvordan ville du have hest???? {{forumTopicSubject}}

ja mig og kæresten drømmer jo om en dag at ende ude på en gård (om et års tid).. dels fordi vi trives bedst på landet.. og dels fordi jeg ikke trives med at det er andre der skal passe min hest... JEG VIL SELV...

så jeg går jo og drømmer om hvordan JEG selv ville gøre, fodre osv osv når jeg får drømmen opfyldt smiley

Isabella skulle have en stor boks, strøes i halm... og have FRI adgang til hø og wrap...

om vinteren skulle hun ud fra morgen til eftermiddag/aften.. alt afhængig af vejret.... hun tager ikke skade af regn.. men skulle ikke gå ude i møg vejr

om sommeren skal hun ikke på døgn fold... men hun skal ud fra det bliver lyst til det bliver mørkt smiley

Hun skulle fodres med et fuldfoder fra equifirst, 3 gange om dagen... og nogen gange om ugen skulle hun have en dejlig omgang mash...... og selvfølgelig hendes hø og wrap tilgængeligt døgent rundt... OGSÅ på fold...

hun skulle fortsat være dækken hest... og have en enkelt eller to små ponyer til selvskab... som selvfølgelig skal passes og fodres lige som min elskede isabella smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan ville du have hest????
Kommentér på:
hvordan ville du have hest????

Annonce