{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Hvordan ville du beskære? {{forumTopicSubject}}


Ville egentlig bare høre, hvordan I ville beskære et billede som det jeg tog forleden
.. eller beskære er måske det forkerte ord, for har egentlig bare drejet billedet (og beskåret), men ville egentlig bare høre hvordan I ville dreje det x)

Originalen:
http://hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/6626757_l.jpg
Drejet (og beskåret):
http://hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/6603276_l.jpg

I kan se, at på originalen er horisonten vandret, men ridebanen er skrå. På det redigerede billede er ridebanen vandret, men horisonten skæv.

sååå.. hvilket ville du vælge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ville du beskære?
  • #1   25. jun 2011 Og hvis jeg nu beskærer det originale billede ligesom det redigere, uden at dreje det.
    (link fjernet)
    - Hvilket siger I så?


  • #2   25. jun 2011 <b>*MISHA* - ^All we know is falling^ #</b>
    æææhm.. what?


  • #3   26. jun 2011 Er det ikke en bakke, der er skrå?

    Jeg synes at billede 2 er bedst, fordi på billede 1 og 3 får hesten en høj bagpart. Hvis ikke det er horisonten, der er skrå, er du bare meget heldig at baggrunden ikke har linier, der rigtigt afslører at billedet er drejet.

    Rent faktisk har jeg engang læst at man altid burde dreje feks galopbilleder så forparten er mere hævet, men for det meste får det jo baggrunden til at se forkert ud.

    (",)


  • #6   26. jun 2011 <b>Jette N (",) </b<
    Jep, det er præcis derfor jeg valgte at rette det.
    Hestens gangarter bliver pludselig bedre, hvis man retter det. Specielt galop kan se meget forpartspræget ud, hvis man ikke retter billedet smiley


Kommentér på:
Hvordan ville du beskære?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce